|
کدخبر: 215591

قیمت جدید لیر در صرافی ها (۱۸ آبان)

قیمت لیر ترکیه در صرافی‌های تهران، امروز (سه‌شنبه ۱۸ آبان) به دو هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

قیمت لیر ترکیه امروز سه‌شنبه ۱۸ آبان در شروع معاملات صبحگاهی با افزایش روبرو شد و به دو هزار و ۹۰۰ تومان رسید. لیر ترکیه به این ترتیب نسبت به قیمت پایانی روز گذشته پنج تومان رشد کرده است.

قیمت لیر ترکیه در روز سه‌شنبه ۱۱ آبان دو هزار و ۸۸۵ تومان بود. روز چهارشنبه که بازار ارز با شوک درگیری سپاه پاسداران با نیروی دریایی آمریکا روبرو شد، برخلاف بقیه ارز‌ها حاضر به پیروی از دلار نشد. قیمت لیر ترکیه در روز پنجشنبه ۱۳ آبان کاهش پیدا کرد و به دو هزار و ۸۵۵ تومان به‌فروش رسید، اما از ابتدای هفته جاری دوباره بر مدار افزایشی حرکت کرد و با ۲۰ تومان رشد، در روز شنبه ۱۵ آبان به دو هزار و ۸۷۵ تومان فروخته شد. قیمت لیر روز یکشنبه ۱۶ آبان در صرافی‌های بازار آزاد به دو هزار و ۸۹۵ تومان رسید و دیروز دوشنبه ۱۷ آبان در نیمه اول معاملات با نرخ دو هزار و ۹۱۰ تومان معامله شد، اما در معاملات ظهر به بعد شاهد کاهش ۱۵ تومانی قیمت لیر در بازار آزاد باشیم و قیمت پایانی لیر در روز دوشنبه را دو هزار و ۸۹۵ تومان ثبت کنیم.

لیر معاملات رسمی امسال در بازار آزاد ارز را با نرخ سه هزار و ۳۵ تومان آغاز کرد. کمترین قیمت لیر در طول سال ۱۴۰۰، دو هزار و ۵۱۰ تومان بوده و صرافی‌ها سقف قیمت لیر را سه هزار و ۳۸۰ تومان ثبت کرده‌اند. بازار آزاد ارز امروز سه‌شنبه ۱۷ آبان، همچنان تمایل خود به طی کردن مسیر صعودی را نشان می‌دهد؛ قیمت دلار در شروع معاملات و تا ساعت ۱۱ ظهر ۲۸ هزار و ۱۳۰ تومان است که در مقایسه با نرخ پایانی شب گذشته ۳۰ تومان بیشتر است.

 

منبع: پیشنهاد ویژه

ارسال نظر