|
کدخبر: 207584

این کسب و کارها وام ۱۵۰ میلیونی می گیرند!

تضامین مورد قبول برای پرداخت تسهیلات طبق دستورالعمل‌های جاری صندوق است و تفاوتی با روال سابق ندارد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: با معرفی بنیاد مسکن صاحبان کسب وکارهای روستایی وام ۱۵۰ میلیون تومانی دریافت می‌کنند.

تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و صندوق کارآفرینی امید با رویکرد گسترش همکاری در اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی، حمایت و پشتیبانی از ایجاد و توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک و توانمندسازی و ساماندهی زنجیره‌های تولید منعقد شد که طبق این تفاهم‌نامه تسهیلاتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان به روستاییان برای راه‌اندازی انواع کسب و کار ارائه می‌شود.

اصغر نورالله‌زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به جزئیات این تسهیلات گفت: سقف تسهیلات تا مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که مدت بازپرداخت آن بسته به نوع کسب و کار با احتساب حداکثر ۶ ماه دوره تنفس و جمعاً ۶۰ ماهه خواهد بود که نرخ کارمزد آن ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: معرفی طرح‌ها، پروژه‌ها و کسب و کارهای خرد در چارچوب طرح‌های توسعه پایدار منظومه روستایی با هدف تقویت اقتصاد محلی و توسعه ظرفیت‌های آن در پیوند با توسعه منطقه‌ای و ملی بر عهده بنیاد مسکن است و بنیاد مسکن صاحبان این کسب و کار را به صندوق کارآفرینی امید برای دریافت وام معرفی می‌کند.

نورالله‌زاده با اشاره به بحث ضامن برای دریافت این تسهیلات بیان داشت: تضامین مورد قبول برای پرداخت تسهیلات طبق دستورالعمل‌های جاری صندوق است و تفاوتی با روال سابق ندارد.

وی تاکید کرد: اولویت با طرح‌هایی است که منظومه‌های روستایی آن را تعریف و معرفی کرده‌اند و تسهیلگران بنیاد مسکن واسط بین صاحبان کسب و کار و صندوق کارآفرینی امید محسوب می‌شوند.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر