|
کدخبر: 198651

قیمت روز دلار در بازار متشکل ارزی (۱۶ شهریور)

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، قیمت میانگین وزنی دلار در معاملات امروز این بازار را ۲۶ هزار و ۳۸۳ تومان اعلام کرد.

مهدی گوهررستمی گفت: در جلسه معاملاتی امروز، معاملات نماد دلار کار خود را با قیمت ۲۶ هزار و ۵۷۰ تومان شروع کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۳۵۹ تومان رسید که این ارقام معاملاتی، نرخ میانگین روزانه ۲۶ هزار و ۳۸۳ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

وی افزود: در معاملات امروز بازار متشکل ارز ایران همچنین نماد یورو با نرخ ۳۱ هزار و ۲۱۲ تومان کار خود را شروع کرد و در پایان ساعت معاملات نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۳۵۰ تومان رسید. به این ترتیب میانگین وزنی قیمت یورو در معاملات امروز، نرخ ۳۱ هزار و ۱۱۱ تومان را ثبت کرد.

گوهررستمی ادامه داد: حجم معاملات دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز سه‌شنبه (شانزدهم شهریورماه) ۷ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۶۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۱ میلیون و ۱۶۷ هزار و ۲۰۰ یورو بود.

به گفته وی دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۳۱۳ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۵۷۰ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۱ هزار و ۴۸ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۳۹۰ تومان معامله شد.

گوهررستمی در پایان افزود: بررسی معاملات جلسه معاملاتی امروز (سه‌شنبه، شانزدهم شهریورماه) نشان می‌دهد که نماد معاملاتی دلار ۰.۱ درصد افزایش و نماد معاملاتی یورو ۰.۰۸ درصد کاهش را نسبت به روز معاملاتی قبل تجربه کرده‌اند.

 

منبع: بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها