|
کدخبر: 173783

طرح بانکداری اسلامی به کجا رسید؟

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در جلسه چهارساعته با موافقان و مخالفان طرح بانکداری اسلامی مقرر شد تا فرصت دو هفته ای برای ارائه پیشنهادات و نظرات در نظر گرفته شود.

بانک و بیمه طرح بانکداری اسلامی به کجا رسید؟

نصرالله پژمانفر در جریان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: طی روزهای گذشته مطالبی درخصوص طرح بانکداری اسلامی که از طرف کمیسیون اقتصادی مطرح شده، پیش آمد. این طرح مانند بسیاری از طرح ها و لوایح، موافقین و مخالفینی داشت که مباحث آنها مطرح شد.

وی در ادامه اظهار کرد: روز گذشته جلسه ای چهار ساعته برگزار شد و افراد دارای نظر مخالف و موافق در مقابل نمایندگان مطالب و نظرات خود را مطرح کردند و از مخالفین خواسته شد نظرات خود را در فرصت دو هفته ای ارائه کنند. همچنین مقرر شد درخصوص طرح بانکداری اسلامی نشست های منظمی با اعضای کمیسیون اقتصادی به خصوص آقای بحرینی برگزار شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: حدود هفت ماه است که فردی به اسم پژمانفر با بخش های مختلف تماس می گیرد و از آنها اخاذی می کند. به دستگاه های امنیتی، حراست مجلس و وزارت اطلاعات این موضوع را اعلام کردم، اما تاکنون کسی از اقدام این فرد جلوگیری نکرده است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها