|
کدخبر: 155579

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران:

کاهش ۳ میلیون مراجعه جهت دریافت دفترچه بیمه در تهران

دکتر پناهی زاده : اطلاع رسانی به طرق مختلف از جمله صداو سیما، تماس تلفنی، پیامک و فضای مجازی انجام گردیده و این دستورالعمل به کلیه مراکز درمانی ابلاغ شده و از ابتدای اسفند دیگر الزامی به ارائه دفترچه درمانی نیست.

بانک و بیمه کاهش ۳ میلیون مراجعه جهت دریافت دفترچه بیمه در تهران

دکتر داریوش پناهی زاده مدیر کل درمان استان تهران اظهارکرد جهت رفاه حال بیمه شدگان مراکز طرف قرارداد و عدم ارجاع بیماران برای تمدید اعتبار و صدور دفترچه درمانی از ابتدای اسفندماه، نسخه نویسی الکترونیک و یا استفاده از سربرگ پزشک/مرکز درمانی جایگزین نسخ دفترچه‌های درمانی شده است و این موضوع به جهات مختلف دارای فواید و مزیت‌های فراوانی برای بیمه شدگان محترم، پزشکان و سازمان‌های بیمه گر از جمله سازمان تامین اجتماعی است.

مدیر کل درمان استان تهران با بیان اینکه این اقدام ضمن کاهش تردد بیمه شدگان بین شعب تامین اجتماعی و مراکز درمانی برای استعلام و دریافت استحقاق درمان، منجر به کاهش حدود ۳ میلیون مراجعه در سال برای دریافت دفترچه کاغذی تامین اجتماعی در استان تهران می‌شود گفت: مراجعه‌کنندگان با ارائه کارت ملی، جلد دفترچه و افراد زیر ۱۸ سال با ارائه شناسنامه می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را در مراکز درمانی دریافت کنند.

دکتر پناهی زاده افزود: اطلاع رسانی به طرق مختلف از جمله صداو سیما، تماس تلفنی، پیامک و فضای مجازی انجام گردیده و این دستورالعمل به کلیه مراکز درمانی ابلاغ شده و از ابتدای اسفند دیگر الزامی به ارائه دفترچه درمانی نیست.

مدیر کل درمان استان تهران اظهارکرد: تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران برای تسهیل دریافت خدمات درمانی می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان به نشانی eservices.tamin.ir نسبت به ایجاد حساب کاربری و تکمیل مشخصات هویتی خود اقدام کنند.

دکتر پناهی زاده خاطرنشان کرد تمام بیمه شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی قبل از مراجعه به مراکز درمانی می‌توانند نسبت به استعلام استحقاق درمان خود با استفاده از روش‌های مختلفی از جمله مراجعه به سایت medical.tamin.ir، شماره گیری کد دستوری #۱۶۶۶* یا ۱#*۱۴۲۰*۴* از پوشش بیمه درمان خود اطمینان حاصل کنند.

 

ارسال نظر