|
کدخبر: 122061

خبر خوش برای ۴۵ میلیون بیمه شده تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: از فردا همه پزشکان، دندانپزشکان و ماما‌ها طرف قرارداد سازمان محسوب می‌شوند.

بانک و بیمه خبر خوش برای ۴۵ میلیون بیمه شده تامین اجتماعی

+مصطفی سالاری، گفت: تاکنون سازمان تامین اجتماعی با حدود ۲۰درصد از جامعه پزشکان، دندانپزشکان و ماما‌ها طرف قرارداد بود که از فردا همه این گروه‌ها می‌توانند وارد سامانه نسخه الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی شوند و ضمن تکمیل اطلاعات لازم موافقت خود را برای همکاری با سازمان اعلام کنند و هیچ تبعیضی وجود ندارد.

وی افزود: تاکنون بیمه شدگان تامین اجتماعی اگر به پزشکان غیر طرف قرارداد مراجعه می‌کردند، باید هزینه درمان را آزاد پرداخت می‌کردند، اما از فردا این امکان در سراسر کشور فراهم شده است که از خدمات همه جامعه پزشکان، دندانپزشکان و ماما‌ها استفاده کنند و سازمان هم تا ساعت ۱۲ شب همان روز سهم خود را پرداخت خواهد کرد.

سالاری گفت: این رویکرد باعث خواهد شد هم بیمه شدگان از خدمات گسترده و راحت‌تر استفاده کنند و هم پزشکان، دندانپزشکان و ماما‌ها استقبال می‌کنند، چون مشتری آن‌ها بیشتر خواهد شد و سازمان تامین اجتماعی هم سهم خود را در همان روز به حساب این جامعه پزشکی واریز می‌کند.

 همه پزشکان می‌توانند با سازمان تامین اجتماعی همکاری کنند

سالاری اظهار داشت: پزشکان، دندانپزشکان و ماما‌ها می‌توانند تنها با ورود به سامانه الکترونیکی و اعلام موافقت با شرایط قانونی تامین اجتماعی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان تحت پوشش این سازمان خدمت رسانی کنند.

وی افزود: در کنار تسهیل همکاری و انعقاد قرارداد با پزشکان که به صورت کاملا غیرحضوری انجام می‌شود، پرداخت سهم سازمان تامین اجتماعی به پزشکان نیز در سریعترین زمان ممکن و ساعت ۲۴ هر روز انجام می‌شود.

 تمایل دارم در سازمان تامین اجتماعی بمانم

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا به شما پیشنهادی برای وزارت صمت داده شده است یا خیر، گفت: بحث‌های کلی مطرح شده است، اما من خدمت به جامعه مخاطب سازمان تامین اجتماعی را بسیار می‌پسندم و امیدوارم حمایت دولت و مجلس و شخص رئیس جمهور از طرح‌های سازمان تامین اجتماعی مانند گذشته ادامه یابد، چون خیلی مهم است.

وی افزود: خدمت در سازمان تامین اجتماعی که مخاطب آن معمولا از جامعه کم درآمد هستند بسیار مهم است و امیدوارم حمایت‌ها ادامه دارد.

 

منبع: تسنیم
  • فرهاد رهنما ارسالی در

    سه ماهه مدارک ببمارستان به اسناد پزشگی د ادم هنوز خبری از پرداخت نیست

  • ناشناس ارسالی در

    یعنی تمام هزینه های دندان پزشکی رومیدن؟

    • غلامرضاصفری ارسالی در

      باسلام و احترام طبق اطلاع و بخشنامه های تامین اجتماعی خدمات دندانپزشکی جزتعهدات سازمان تامین اجتماعی برای بازنشستگان تام ین اجتماعی قرار گرفته درصورتیکه با مسئول ین کانون که جهت ارسال مدارک دندانپزشکی ت ماس میگیرم اظهار بی اطلاعی میکنند لذا خو اهشمندم راهنماعی بفرمایید . متشکرم

  • امینی ارسالی در

    با سلام . طرح خیلی خوبی است دست شان درد نکند . لطفا برای بازنشستگی پیش ازموعد هم فکری بشود . این طرح مزایای فراوانی دارد ازجمله با کمترین هزینه اشتغال زایی می شود چون هرچه قدیمی ها که تمایل هم دارند باز نشسته شوند بجای آنها جوانان تحصیل کرده و تازه نفس به سرکار حواهند رفت . ممنون

  • ناشناس ارسالی در

    خبر خوش در ایران وجود ندارد

  • ناشناس ارسالی در

    امیدوارم سید مرتضوی را اعدام کنند !!!

  • محمد ارسالی در

    باسلام-اتفاقا از خیلی وقت پیش میبایست ای نجوری میشد. وقتی بیمار نزد پزشک میرفت بد ون پرداخت پول کارش را میفتاد.واقعا گاهی انسان بیمار میشه و در همین موقع هم پولی در بساط نداره باید اینقدر صبر کنه تا اول برج بشه و یا پولی از جایی گیر بیاره تا دکتر بره.و این درشان یک انسان نیست. لذا بهترین کار همینه که با دفترچه بری دکتر و بدون پرداخت هزینه ویزیت و آزمایش و غیره و ذالک راحت بتونی کارتو انجام بدی و برگ ردی.

  • سهند ارسالی در

    م. تامین اجتماعی تو به فقیرا و بدبخت بیچاره ها رحم نکردی اموال انها را به مربیان خارجی فوتبال هدیه کردی

  • بنظر من اینها همش حرفه. فقط میخوان سرگرم کنند. ارسالی در

    به نظرمن اینها همش حرف می زنن. عملی در کار نیست.

  • ایرانیم ارسالی در

    یه دزد و میخان ببرن یجای دیگه دزدی کنه میگه نه نمیرم
    امسال بیمه رانندگان رو ۸۰هزارتومن اضافه کردن بعد میگن دنبتل حمایت از قشر ضعیف هستیم زهی حرفهای مفط

  • ناشناس ارسالی در

    دکترهادراسرع وقت.حاضرنیستندامیدواریم هرر وزهفته.باشندتابرای.نوبت.دهی و پذیرش شلوغ .نباشد

  • معصومه ثامنی منفرد ارسالی در

    وای چه عالی دست گلتون درد نکنه واقعیه؟ خدا وکیلی اگه اینکارو کرده باشن دمشون گرم آفرین به دولت، چون من برای هزینه های دندونم واقعا مونده بودم

    • ثامنی منفرد ارسالی در

      هروقت کاری انجام شدمیشه امیدواربود مراکز دولتی شده غسالخونه گویا پیشوازجلادمیرویم دنانپزشکی رواسمشوبزارن دندن کشی بخصوص ک لینیک قدس که مزخرفترینشه پدرم دراومدعین بچه هاهنو زمیترسم برم تواین درمانگاه اول دکترهاکه چه عرض کنم شاگردای دانشگاه مار وکردن موش ازمایشگاهیشون

  • علی نامجو ارسالی در

    باسلام، مدارکی موجوداست که دال براینکه و رشکستگی این صندوق هارامطرح می کندالبته ب اسیاست این دولت ودولتمردان.

  • زهراثامنی منفرد ارسالی در

    هروقت کاری انجام شدبه نفع بیمه شدگان یچی زی.مراکز دندانپزشکی عین جلادهافقط دندان میکشن تزریق بادردشدیدیکبارنزدیک بودامپول ازلپم بزنه بیرون کلینیک قدس افتضاحه کار ش یک مسکن برای مریض نسخه نمیکنن مبادا از داروخانش رایگان داروبگیریم.مضخرفترین کلی نیکه

  • ر.ط ارسالی در

    سلام لطفا ریس سازمان تامین اجتماعی یک فکری به حال بیمه شدگان کارگران ساختمانی بکند در این فصل سرما و کرونا کار به سختی پیدا می شود حال صنف کارگران را به وجود اوردند که این دستگاهها را عرض و طویل کنند این جوردکانها فقط برای این است که جلوی پای مردم سنگ بریزند نه سنگها را بردارند از طرف صنف بازدید انجام می دهندو بعد از یک هفته دستور تمدید دفترجه ها را به تامین اجتماعی می دهند در این مدت که سرپرست بیکار بوده تکلیف بیمار سرطانی ما و امثال ما چه می شود لطفا این اصناف را جمع کنید که نتنها مشکل حل نمی کنند بلکه بروکرات بازی جدید را بوجو د اوردند چرا هر روز یک کاری می کنید که پیچیدگی بیشتری در امور اداری بوجود بیایید ای انصاف است از بالا به مردم نگاه کنیدقبل از اینکه اداره و سازمانی را برای رضای خدا بوجود اورید فکر ان باشید که برای رضای خدا به مردم کمک کنید

  • آهنگران ارسالی در

    با سلام سگ دانی خیلی بهتر از تامیین اجتماعی است
    ایران هزار وچهارصد سال از دنیا عقب است مشتی قوانین چرت وپرت ودلیل این جامعه وقوانین همین است

  • علی فرزانه ارسالی در

    دندانهای ماپوسیدنتوانستم اتامین اجتماعی نوبت بگیرم...ازاردبیل

  • جمشید ارسالی در

    تا وقتی افراد پشت و درد و بی شرفی مثل سعید م توی بشه رئیس سازمان تامین اجتماعی و مهمتر اینکه کسی مثل شریعتمداری که فقط فکر پر کردن جیب خود و اطرافیانش بود. در راس سازمان تامین اجتماعی و وارت کار قرار بگیرند. دیگه بیش از این انتظار نباید داشت. براستی چرا در ایران با اینهمه ادعا در داشتن حکومت همه چیز. تمام . ورد کردن رفتار و اعمال کشورهای پیشرفته. چرا هیچ کسی به جنایات رئیس جمهور و وزرای وی که در دوره ریاست 8ساله زیانهای جبران ناپذیری به کشور و مردم وارد کردند را پیگیری و تحت تعقیب قرار نمیدهد. و تازه طرف تا پایان عمر کثیفش ، از مزایای بازنشستگی با حقوق نجومی برخورداره. احتمالا پاداشی هست با بت نابودی کشور و مردم. مثلا روحانی تو 8سال آیا جز اینکه مردم را فقیر تر کرد کار دیگری کرده وبه ریش همه می خنده و میگه ، طوری قیمتها رو زیاد کردم که خیلی ها متوجه نشدند. چرا باید حقوق ماهانه 350میلیون تومان که معادل حقوق بیش ا، 100کارگر در سال است رو دریافت کنه! آیا حکومت عدل الهی اینه؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها