|
کدخبر: 114626

یک میلیون نفر از رانندگان حمل کالا بیمه شدند

عضو سندیکای بیمه گران اعلام کرد: حدود یک میلیون نفر از رانندگان ناوگان حمل و نقل کالای کشور از جمله کامیون‌داران تحت پوشش بیمه درمان قرار گرفتند.

بانک و بیمه یک میلیون نفر از رانندگان حمل کالا بیمه شدند

کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان موسسه ها و شرکت‌های حمل و نقل داخلی کالای کشور با صنعت بیمه، قرارداد بیمه درمان تکمیلی و عمر و حوادث گروهی امضا کردند.

امروز ( پانزدهم مرداد) در مراسم امضای این قرارداد حدود یک میلیون نفر از رانندگان ناوگان حمل و نقل کالای کشور از جمله کامیون‌داران تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی بیمه و بیش از ۴۰۰ هزار نفر از آنها نیز تحت پوشش بیمه‌های عمر و حوادث گروهی این شرکت قرار گرفتند.

ابراهیم کاردگر عضو سندیکای بیمه گران ایران در این مراسم با اشاره به ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌گذاران، افزود: رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا با حداقل امکانات، به اقتصاد کشور ارائه خدمت می‌کنند.

وی داشتن بیمه درمان تکمیلی برای عموم مردم را یک ضرورت دانست و ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی باجه‌های پرداخت خسارت در شهرها و بنادر مهم کشور از جمله بندرعباس و بندر امام خمینی(ره) خدمت‌رسانی لازم به رانندگان از سوی صنعت بیمه انجام شود.

همچنین اعضای کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان موسسه ها و شرکت‌های حمل و نقل داخلی کالای کشور به شکل جداگانه در زمینه شیوه‌های اجرای تفاهم نامه، مسائل و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها