|
کدخبر: 104745

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز خبر داد؛

حمایت ویژه از شرکت‌ های شهرک صنعتی اشتهارد

بانک توسعه تعاون استان البرز از شرکت‌های شهرک صنعتی اشتهارد به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور به‌صورت ویژه حمایت می‌کند.

بانک و بیمه حمایت ویژه از شرکت‌ های شهرک صنعتی اشتهارد

علی غیاثی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی اشتهارد گفت: حمایت از شرکت‌های فعال مستقر در شهرک‌های صنعتی از اولویت‌های بانک بوده و مجموعه مدیریت بانک همواره پشتیبان بخش‌های تولیدی اقتصاد می‌باشند.

وی طی بازدید از شرکت‌های کارتن خورشید، داروسازی فندا و چرم ستاره وطن اظهار داشت: این شرکت‌ها از مشتریان قدیمی و ثابت بانک می‌باشند و طی سال‌های اخیر از خدمات ویژه بانکی و اعتباری بانک توسعه تعاون استفاده نموده‌اند. امید است با ارائه خدمات مطلوب به واحدهای تولیدی و صنعتی؛ فرآیندهای مرتبط با راهبرد رونق و جهش تولید تقویت گردیده و سطح اشتغال در این بخش‌ها افزایش یابد.

وی بابیان اینکه حضور بیش از ۷۰۰ واحد فعال در این شهرک صنعتی سبب تبدیل این شهرک به‌عنوان یکی از قطب‌های مهم صنعتی کشور شده است گفت: کارآفرینان، تعاونگران و تولیدکنندگان برای تداوم سطح مناسب تولید، نیازمند تزریق سرمایه و حمایت ویژه هستند و با توجه به جایگاه و رسالت سیستم بانکی کشور در زمینه حمایت از تولید، این بانک مطابق راهبردهای اصلی خود، به جایگاه ویژه‌ای در میان مؤسسات مالی به لحاظ ارائه خدمات تسهیلاتی و بانکی به واحدهای فعال در شهرک صنعتی اشتهارد دست‌یافته است.

غیاثی همچنین اظهار داشت: بانک توسعه تعاون استان البرز با تمام توان و ظرفیت آماده ارائه خدمات مالی و اعتباری به شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد و سایر شهرک‌های صنعتی استان می‌باشد، تا شاهد پیشرفت روزافزون استان و افزایش سرانه اشتغال در جهت افزایش توان تولید آن‌ها باشیم.

 

ارسال نظر