|
کدخبر: 314442

قطع گاز/سوخت صنایع/گاز خانگی

این ویلاها منتظر قطع گاز باشند/ اخطار پیامکی به مالکان پرمصرف

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: ۲۵۰هزار ویلا و خانه‌دومی در مازندران داریم که سکونتی افراد در آن ندارند و مأموران گاز بازدیدهای لازم را از این ویلاها انجام می‌دهند و اقدام به اخطار به مالکان می‌کنند تا در صورت عدم سکونت گاز ویلا را قطع کنند.

انرژی این ویلاها منتظر قطع گاز باشند/ اخطار پیامکی به مالکان پرمصرف

 قاسم‌علی مایلی رستمی گفت: سرمای هوا، سبب شده است تا گاز رسانی به بخش خانگی و ادارات با محدودیت مواجه شود. همچنین این احتمال وجود دارد که برای صنایع از سوخت دوم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه "در زمان حاضر وضعیت مصرف گاز در استان نرمال است"، افزود: مشکلی در تأمین گاز در مازندران و قطعی گاز خانگی نداریم و در تلاشیم با پایداری جریان گاز خانگی صنایع از سوخت دوم استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران درباره مدیریت مصرف گاز در ویلاها و خانه‌دومی‌ها در مازندران ابراز کرد: با بالا رفتن تقاضای مصرف گاز از امروز پایش گاز مصرفی خانه‌دومی‌ها آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: ۲۵۰ هزار ویلا و خانه‌دومی در مازندران داریم که سکونتی افراد در آن ندارند و بخشی از این افراد داخل استان و بخشی خارج استان سکونت دارند و بحث پایش‌ ویلاهای خالی از سکنه را آغاز کردیم و مأموران گاز بازدیدهای لازم را از این ویلاها انجام می‌دهند و اقدام به اخطار به مالکان می‌کنند تا در صورت عدم سکونت گاز ویلا را قطع کنند.

مایلی رستمی ادامه داد: اخطار پیامکی به ساکنان ویلاها داده می‌شود و اگر در قطع گاز کوتاهی کنند بدون هیچ اغماضی با قطعی گاز روبه‌رو می‌شوند‌.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها