|
کدخبر: 300341 امیرمحمد درویش

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

ماجرای بنزین ۳۵۰۰ تومانی در بعضی جایگاه ها / علت صف های طولانی مشخص شد

چند روزی می شود که مصرف سوخت در کشور افزایش پیدا کرده و شبانه روز شاهد آن هستیم که صف های طولانی در مسیر پمپ بنزین ایجاد شده است.

انرژی ماجرای بنزین ۳۵۰۰ تومانی در بعضی جایگاه ها / علت صف های طولانی مشخص شد

اخیرا شاهد صف‌های عجیب و طولانی خودروهایی هستیم که برای رسیدن به پمپ بنزین مدت زمان بسیاری را ایستاده‌اند. شب و روز هم ندارد و هر زمان از شبانه روز، شاهد صف‌های طولانی هستیم. سوال اینجا است که علت این صف‌های ایجاد شده چه چیز می‌تواند باشد؟ آیا حکایت از گرانی بنزین دارد و یا مشکل چیز دیگری است؟

خبرنگار گسترش نیوز در یک گزارش میدانی، علت را جویا شد تا متوجه شود که دلیل به وجود آمدن صف‌های طولانی چه چیزی می‌تواند باشد. زمانی که به یکی از جایگاه‌های سوخت رسیدیم و خواستیم بنزین آزاد بزنیم، مسئول سکو اعلام کرد که کارت آزاد در این سکو وجود ندارد. البته کارت آزاد وجود دارد اما فقط ۱ عدد که آن هم خالی شده و باید ۱۲ شب به بعد برای زدن بنزین با کارت آزاد بیایید.

بنزین آزاد

این مسئول سکو در پاسخ به این سوال که جایگاه به این بزرگی مگر می‌شود که فقط یک کارت سوخت داشته باشد گفت: قبلا هر سکو ۶ کارت آزاد داشت، اما الان فقط ۱ کارت برای هر سکو وجود دارد که آن هم تا ساعت ۸ شب به اتمام می‌رسد. البته اگر بخواهی بنزین ۳۵۰۰ تومانی دارم بهت بدم. فلسفه بنزین ۳۵۰۰ تومانی این است که از یک سکو دیگر کارت می‌گیرند و ۵۰۰تومان بالاتر می‌فروشند. سوال اساسی اینجا است که چرا نظارت بر روی سکوهای بنزین صورت نمی‌گیرد؟

البته نمی‌توان این اقدام ناپسند را گردن مسئول سکو انداخت. چراکه شرایط اقتصادی آنقدر بد شده است که مجبورند درامد خود را از این راه بالا ببرند اما بازهم دلیل نمی‌شود که از جیب مردم دزدی کنند. دلیل صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌ها هم همین است که کارت آزاد در هر سکو تنها ۱ عدد است که آن هم تا ساعت ۸ شب به اتمام می‌رسد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها