|
کدخبر: 282187

ویژه نامه روز ملی پتروشیمی منتشر می شود

موسسه فرهنگی مطبوعاتی صمت همزمان با روز ملی پتروشیمی ویژه نامه ای در این زمینه منتشر خواهد کرد.

براساس چشم انداز صنعت پتروشیمی در افق ۱۴۰۴  ایران باید اولین تولید کننده مواد و کالاهای پتروشیمی از لحاظ ارزش در منطقه باشد.

بررسی برنامه های توسعه در صنعت پتروشیمی کشور نشان می دهد که رویکرد غالب برای تحقق هدف مذکور مبتنی بر الگوی بهره برداری از منابع بوده است.

در قوانین و اسناد بالادستی کشور صنعت پتروشیمی از جایگاه ویژه ای برخوردار است که باید تلاش شود اهداف این اسناد و قوانین از طریق توسعه صنایع پایین دستی تکمیلی، انتخاب طرح های مناسب و مکان یابی درست، تدوین و تصویب استراتژی توسعه صنعتی پتروشیمی کشور و... تحقق یابد.

موسسه فرهنگی و مطبوعاتی صمت به عنوان بازوی رسانه ای صنایع در سراسر کشور، قصد دارد به همین بهانه، چالش های متعدد صنعت پتروشیمی خصوصا عدم حمایت های دولتی و کمبود خوراک پالایشگاه‌ها را در قالب ویژه نامه ای نفیس تحت عنوان (ویژه نامه روز ملی پتروشیمی) مورد بحث و بررسی قرار دهد.

در همین رابطه گفتگو و یادداشت هایی از نمایندگان مجلس، مدیران دولتی در وزارت نفت، وزارت نیرو و وزارت صمت و همچنین فعالان برجسته حوزه پتروشیمی با هدف معرفی راهکارهای بهبود این صنعت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در همین راستا از مجموعه‌های فعال در حوزه پتروشیمی کشور دعوت به عمل می‌ آید تا از ظرفیت‌ های خبری این ویژه‌ نامه به بهترین شکل ممکن استفاده لازم را داشته باشند.

ویژه-نامه-پتروشیمی

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها