|
کدخبر: 267320

برق ۲۳۹ اداره پرمصرف در خوزستان قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از قطع برق ۲۳۹ مشترک پر مصرف اداری استان در راستای کنترل مصرف برق ادارات و سازمان‌های عمومی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

علی خدری در خصوص اجرای مصوبه هیات وزیران مبنی بر لزوم رعایت الگوی مصرف، اظهار کرد: بر اساس این مصوبه ادارات، بانک‌ها و سازمان‌های عمومی باید مصرف خود را به میزان ۳۰ درصد در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل و ۶۰ درصد مصرف جاری در ساعات غیر اداری کاهش دهند .

وی افزود: با توجه به عدم رعایت این مصوبه و بی توجهی به ابلاغیه‌های استانداری، برق ۲۳۹ مشترک پرمصرف در استان که شامل ادارات دولتی، بانک‌ها، نهادهای عمومی و شرکت‌های دولتی و غیردولتی می‌شود، قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: برق این مشترکان پرمصرف در راستای کنترل مصرف برق ادارات و سازمان‌ های عمومی توسط مرکز پایش ستاد شرکت توزیع برق خوزستان قطع شد.

خدری عنوان کرد: عدم‌ توجه به اخطارها و در نظر نگرفتن مصوبه هیات وزیران در راستای کاهش مصرف برق، دلیل قطعی برق این ادارات در شهرهای مختلف خوزستان است.

وی در پایان گفت: انتظار داریم مردم با ادامه همکاری خوبی که تاکنون با صنعت برق داشته‌اند، با خاموش کردن حتی یک ‌چراغ اضافه و عدم ‌استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعات اوج بار در تامین برق پایدار با صنعت برق نهایت همکاری را داشته باشند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها