|
کدخبر: 212353

خبر مهم درباره عرضه بنزین سهمیه ای در پمپ بنزین ها

سخنگوی شرکت ملی پخش گفت: تمام جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور وارد مدار شده‌اند که از این ۳۸۰۰ جایگاه، ۱۴۵۰ جایگاه با کارت سوخت بنزین سهمیه‌ای به خودروها عرضه می‌کنند.

انرژی 
خبر مهم درباره عرضه بنزین سهمیه ای در پمپ بنزین ها

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به آخرین وضعیت جایگاه‌های بنزین در تهران گفت: در حال حاضر ۱۰۰ جایگاه سوخت در تهران به سامانه هوشمند متصل شده‌اند و بنزین ۱۵۰۰ تومانی عرضه می کنند. تمام جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور وارد مدار شده‌اند که از این ۳۸۰۰ جایگاه، ۱۴۵۰ جایگاه با کارت سوخت بنزین سهمیه‌ای به خودروها عرضه می‌کنند.

کاهی اظهار کرد: با توجه به اینکه روز گذشته فعالسازی جایگاه‌های سوخت به صورت دستی به اتمام رسید، الان تمرکز تمامی تیم‌ها بر تغییر وضعیت آفلاین به آنلاین در جایگاه‌ها می‌باشد و ساعت به ساعت از تعداد جایگاه‌های آفلاین کاسته و به تعداد جایگاه‌های عرضه کننده بنزین با کارت سوخت افزوده می‌شود. بدین صورت سرعت اتصال جایگاه‌ها به سامانه افزایش خواهد یافت.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: بنده از تمام مردم ایران بابت صبوری و اعتماد به مجموعه وزارت نفت تشکر می‌کنم و تیم فعلی وزارت نفت به صورت شبانه‌روزی در حال پیگیری برای حل مشکل است.

بر اساس آخرین اعلام پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، در حال حاضر ۲ هزار و ۳۵۰ جایگاه با بنزین قیمت آزاد و هزار و ۴۵۰ جایگاه در سراسر کشور با اتصال به سامانه، امکان سوخت‌گیری با قیمت یارانه‌ای را برای هموطنان فراهم کرده است. با این حال فهرست مجزایی از جایگاه‌هایی که امکان عرضه سوخت سهمیه‌ای را دارند منتشر نشده است.

مردم می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با لینک، جزئیات مربوط به جایگاه‌های سوخت فعال در هر استان و شهرستان را مشاهده کنند.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر