|
کدخبر: 186482

افزایش مصرف برق از فردا

مدیرعامل مرکز دیسپاچینگ گفت: با افزایش روند دمای کشور ما شاهد رشد مصرف برق در کشور خواهیم بود.

فرح زادی مدیرعامل مرکز دیسپاچینگ در برنامه زنده شبکه خبر با بیان اینکه میزان مصرف برق امروز حدود ۵۴ هزار مگاوات حدود که نسبت به روز چهارشنبه ۹ هزار مگاوات کاهش داشته ایم، گفت: نقشه توزیع و مصرف برق حاکی از آن است که استان های سمنان و خوزستان بالاتر از میانگین مصرف کشور در حال مصرف برق هستند.

فرح زادی بیان کرد: برای امشب حدود ۵۳ هزار و ۵۰۰ مگاوات مصرف برق را پیش بینی کرده ایم. خوشبختانه شبکه مصرف برق کشور در شرایط نرمال و پایدار است و فکر می کنیم از فردا که دمای هوا افزایش می یابد تا روز سه شنبه ما روند افزایشی مصرف برق را داشته باشیم.

مدیرعامل مرکز دیسپاچینگ اظهار کرد: امیدواریم با همکاری مردم و سایر بخش های صنعتی کشور مثل روزهای گذشته شبکه آرام و پایدار و برقی مطمئنی را برای مردم بتوانیم تامین کنیم.

فرح زادی درباره وضعیت برق شهرهایی که دچار بارندگی شدید و سیلاب شده اند، گفت: در ایران هم مثل سایر کشورها که باعث ایجاد مشکلاتی شده که البته در برخی از شهرها مثل استان های جنوب شرقی این مسائل ایجاد شده اما خوشبختانه با همت همکاران که در آماده باش کامل هستند این مشکلات به سرعت برطرف شده است.

او اظهار کرد: هم اکنون در شرایط فعلی شبکه برق کشور کاملا پایدار است و ما تقریبا در سراسر کشور هیچگونه خاموشی و مشکلی نداریم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها