|
کدخبر: 178626

در ایام انتخابات قطعی برق نخواهیم داشت

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: با رعایت اصل صرفه‌جویی در مصرف برق تمام تلاش ما بر این است تا در ایام انتخابات به ویژه روز رأی‌گیری قطعی برق را شاهد نباشیم.

انرژی در ایام انتخابات قطعی برق نخواهیم داشت

حسین قدیمی در جریان بازدید از مرکز دیسپاچینگ اردبیل اظهار کرد: با گرم شدن هوا در هفته جاری پیش‌بینی می‌کنیم اهالی استان به ویژه در مناطق شمالی به استفاده از وسایل سرمایشی روی آورند که در این صورت با محدودیت‌هایی در توزیع برق و پایداری برق مصرفی روبه‌رو خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امروز نیز اهالی استان کمتر از حد مجاز اعلام شده برق مصرفی داشتند و همچنان انتظار می‌رود در هفته جاری با توجه به حساسیت انتخابات و تبلیغات کاندیداها، با رعایت اصل صرفه‌جویی در مناطق شهری و روستایی خاموشی‌های با برنامه‌ای را نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: ۵۵درصد مصرف انرژی در استان مربوط به روشنایی و وسایل سرمایشی است که در شمال استان با توجه به دمای بالا استفاده از این وسایل سرمایشی متداول است ولی انتظار می‌رود در جهت پایداری برق همشهریان در این مناطق کمترین استفاده را از وسایل سرمایشی داشته باشند.

قدیمی افزود: تمام تلاش همکاران ما بر این است تا در ایام انتخابات به ویژه روز ۲۸خرداد که روز رأی‌گیری است، خاموشی با برنامه‌ای نداشته باشیم و چنانچه قطعی برق به صورت اضطراری اتفاق بیفتد به سرعت رفع عیب شده و برقراری و پایداری برق را شاهد خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امیدواریم در روزهای پیش رو با اعمال موارد صرفه‌جویی در مصرف انرژی و پایین آوردن آمار مصرف روزانه بتوانیم زمینه پایداری برق را در مناطق مختلف مهیا کنیم.

قدیمی در مورد انتقال برق از کشورهای همسایه به ویژه جمهوری آذربایجان اضافه کرد: برای حل مشکلات احتمالی و پایداری برق در مناطق شمالی استان به ویژه بیله‌سوار، پارس‌آباد و اصلاندوز ما از طریق جمهوری آذربایجان تأمین برق و واردات را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم با این واردات و تقویت تولید در شبکه سراسری در روزهای پیش رو نیز کمتر از حد مجاز اعلام شده روزانه برق مصرفی را داشته باشیم تا خاموشی اعمال نشود.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها