|
کدخبر: 130524

تشکیل میز خدمت در روستاهای فاقد گاز در استان مرکزی

سعید جمشیدی مدیر منطقه استان مرکزی از تشکیل میز خدمت در روستا های صعب العبور استان مرکزی با حضور کارکنان منطقه جهت ثبت نام خانوارهای فاقد گاز مایع و نفت سفید خبر داد و گفت تا کنون قریب به ۹۰درصد از خانوارهای مورد نظر ثبت نام کردند تا از این طریق بتوانند با استفاده از دستگاه های کارتخوان و با نرخ مصوب دولتی به سوخت مورد نظر خود دست یابند .

انرژی تشکیل میز خدمت در روستاهای فاقد گاز در استان مرکزی

بیش از یک هزار و ۵۰۰ خانوار جهت ثبت نام برای دریافت گاز مایع به صورت الکترونیکی در سطح روستاهای استان مرکزی اقدام کردند .

سعید جمشیدی مدیر منطقه استان مرکزی از تشکیل میز خدمت در روستاهای صعب العبور استان مرکزی با حضور کارکنان منطقه جهت ثبت نام خانوارهای فاقد گاز مایع و نفت سفید خبر داد و گفت تا کنون قریب به ۹۰درصد از خانوارهای مورد نظر ثبت نام کردند تا از این طریق بتوانند با استفاده از دستگاه های کارتخوان و با نرخ مصوب دولتی به سوخت مورد نظر خود دست یابند .

131191_orig

ایشان به تعداد خانوارهای مشمول این طرح در سطح استان اشاره کرد و گفت : حدود هزار و ۵۰۰خانوار در سطح روستا های دور افتاده و صعب العبور استان سکنی دارند که هنوز از انشعاب گاز شهری محروم و با حضور همکاران واحدهای مختلف منطقه از جمله ناحیه مرکزی ، بازرگانی و روابط عمومی در روستاها مراحل ثبت نام انجام شده است و انشاء الله در روزهای آتی می توانند از طریق ساز و کار تدارک دیده شده به سوخت مورد نظر خود دست یابند .

این مقام مسئول یکبار دیگر سامانه سدف و یا newtejaratassanرا معرفی کرد و از هم استانی های عزیز خواست: با ثبت داده ها و مشخصات خود از جمله تهیه کد پستی محل سکونت و شماره خط موبایل و کارت عابر بانک به نام سرپرست و دیگر مشخصات هویتی در آن ثبت نام کنند تا بعدا برای دریافت گاز مایع و نفت سفید خود با مشکل مواجه نشوند .

131194_orig

جمشیدی در مورد موجودی گاز مایع در سطح استان مرکزی گفت: هیچ گونه کمبودی در سطح استان وجود ندارد و این طرح برای رفاه حال خانوارهای بدون گاز شهری تدارک دیده شده است که به راحتی با قیمت مصوب دولتی بتوانند سوخت مورد نظر خود را به دست آورند .

در پایان مدیر منطقه استان مرکزی از عوامل اجرایی این کار علی الخصوص سرپرست ناحیه مرکزی و روئسای دیگر نواحی و کارکنان خدوم و شایسته دیگر واحدها که با حضور خود در محل سکونت خانوارهای روستایی به این مهم همت گماشتند تقدیر و تشکر کرد.

منبع: روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی

منبع: شرکت گاز استان مرکزی
خبرنگار: فروغ کمال آبادی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها