|
کدخبر: 98481

دست‌های پشت پرده در مبارزه با قاچاق کالا و ارز

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تحقیق و تفحص از آن با تلاش دست‌های پیدا و پنهان بی نتیجه باقی مانده است.

گسترش‌نیوز: علی اکبر کریمی عضو هیأت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نشست خبری که عصر امروز با محور بررسی روند تفحص از روند قاچاق کالا برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تحقیق و تفحص از آن با تلاش دست‌های پیدا و پنهان بی نتیجه باقی مانده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حداقل انتظار این بود که گزارش تفحص از روند مبارزه با قاچاق در صحن علنی مجلس قرائت و مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: در نیمه اول تیرماه ۹۵ درخواست تفحص از روند بررسی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ارائه شد. البته قبل از آن تفحص دیگری در همین خصوص ارائه شد که پس از مکاتبه با ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز به علت تشابه کنار گذاشته شد و روال درخواست دوم طی شد.

کریمی اضافه کرد: در تاریخ ۲۷ مرداد ماه ۹۵ گزارش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کمیسیون اقتصادی رسید و به نمایندگان متقاضی گزارشی ارائه شد و در تاریخ ۱۱ آبان ماه ۹۵ گزارش کمیسیون به صحن مجلس رفت.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها