|
کدخبر: 82449

زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از احتمال پرداخت عیدی بازنشستگان در بهمن ماه خبر داد و گفت: موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در بودجه ۹۹ دیده شده و با همراهی مجلس ارسال آینده اجرایی خواهد شد.

گسترش‌نیوز: محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم افتتاح بنیاد ملی توسعه فرهنگی در جمع خبرنگاران درباره روند مذاکرات دستمزد سال آینده کارگران، گفت: توافقات دستمزد همه ساله در روزهای پایانی اسفند ماه صورت می‌گیرد و درحال‌حاضر کمیته‌های دستمزد در شورای‌عالی کار مشغول بحث و بررسی هستند.

bazneshaste.jpg

وی افزود: تعیین دستمزد کارگران بر اساس حداقل‌های زندگی و سبد هزینه معیشت و تورم انتظاری سال ۹۹ خواهد بود ولی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که سهم دستمزد در نرخ تمام شده تولید آنقدر بالا نرود که منجر به زیان تولید و افزایش سطح عمومی قیمتها شود و کارگران آسیب ببینند.

وزیر کار در عین حال از تلاش برای پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در بهمن ماه خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم عیدی بازنشستگان با حقوق بهمن ماه واریز شود.

وی درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیز گفت: این موضوع در لایحه بودجه سال ۹۹ پیش‌بینی شده و اگر مجلس همراهی کند از سال آینده اجرایی می‌کنیم.

شریعتمداری تصریح کرد: درصدد هستیم تا خدمات حوزه گردشگری را برای رفاه حال بازنشستگان افزایش بدهیم و سطح پوشش بیمه درمان و تکمیلی انها را بیشتر کنیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها