|
کدخبر: 325712

استقبال ۸۰ درصدی مردم از کالابرگ / این طرح بر معیشت مردم تاثیر مثبت دارد

یکی از اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در اسفند ماه سال گذشته ، اظهار کرد: طرح کالا برگ الکترونیک، که به منظور حمایت از سبد معیشتی خانوار توسط دولت اجرا شده است، توانسته است تأثیر مثبتی در این زمینه داشته باشد و با پذیرش خوب مردم نیز مواجه شده است.

اقتصاد استقبال ۸۰ درصدی مردم از کالابرگ / این طرح بر معیشت مردم تاثیر مثبت دارد

توزیع کالا برگ در ایران یکی از موارد مهم در زنجیره تأمین کالاها است. شبکه توزیع برگ در ایران شامل تعداد زیادی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های عمده فروشی، فروشگاه‌های محلی و فروشگاه‌های آنلاین است. این فروشگاه‌ها از طریق تأمین کالا از تولیدکنندگان، واردکنندگان یا عرضه‌کنندگان مختلف به مصرف‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهند.

با توجه به اینکه برگ یک برند معروف است، محصولات این باره در ایران نیز با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. برگ همچنین از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و فروشگاه‌های آنلاین نیز به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود. این شبکه توزیع گسترده و متنوع، به مصرف‌کنندگان امکان می‌دهد تا به راحتی به محصولات کالا برگ دسترسی پیدا کنند و از آن‌ها استفاده کنند.

کالا-برگ-الکترونیکی

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ،در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران پارلمانی ، با بیان اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی با هدف کمک به سبد معیشتی خانوار توسط دولت اجرایی شده است، گفت: این طرح توانسته در مسیر خود به بهبود معیشت مردم کمک کند که با استقبال خوب آحاد مردم نیز مواجه شده است.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم در دو سال گذشته همواره سعی داشته تا با کمک گرفتن از ابزارهای مختلف نسبت به بهبود معیشت مردم اقدام کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: ما در دهه ۹۰ شرایط اقتصادی خوبی را تجربه نکردیم و شاهد تلاطم‌های اقتصادی شدیدی در کشور بودیم و مردم در این دهه با مشکلات زیادی مواجه بودند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه مسیر، دولت سیزدهم در دو سال گذشته همواره سعی داشته تا شرایط اقتصادی و معیشتی مردم را بهبود بخشد که از جمله آن اقدامات می‌توان به کاهش رشد نقدینگی در کشور و در ادامه تخصیص کالا برگ الکترونیکی اشاره کرد.

با این طرح، اولاً از تورم جلوگیری می‌شود و همچنین می‌تواند به تثبیت قیمت‌ها کمک کند.

منبع: تحلیل بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها