|
کدخبر: 324872

اختصاصی گسترش نیوز؛

خرید و فروش شوگر گلایدر / قیمت چند؟

در این گزارش به بررسی قیمت شوگر گلایدر پرداخته ایم.

اقتصاد خرید و فروش شوگر گلایدر  / قیمت چند؟

یکی از جذاب ترین حیوانات موجود در حیات وحش دنیا و همچنین ایران، شوگر گلایدرها هستند که بسیار جذاب اند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شوگر گلایدر چیست و به چه حیوانی گفته می شود. قطعا در کارتن ها، سنجاب هایی را دیده اید که پرواز می کنند و برایتان سوال پیش آمده که مگر سنجاب هم می تواند پرواز کند. شوگر گلایدرها، سنجاب های پرنده هستند که در ایران نیز وجود دارد و واقعی هستند.

شوگر-گلایدر۳

این حیوان جذاب، جسه کوچکی دارد و نهایتا قد آن به ۱۵ سانتی متر می رسد. ظاهری شبیه سنجاب دارد اما قابلت پرواز کوتاه هم دارد. بادپر شکری یک حیوان کیسه‌دار است و نوزاد خود را درون این کیسه نگهداری می‌کند. همچنین، زمان بارداری این حیوان حدود ۱۵ تا ۲۰ روز است. این حیوانات علاقه دارند تا از درخت و ارتفاع بالا بروند و سپس خود را رها کرده و به پرواز درآیند. باید گفت که این سنجاب های پرنده روزانه چندین بار این کار را انجام می دهند و از این اقدام لذت بسیاری می برند. این حیوان برای بالا رفتن از درخت‌ها و ارتفاعات، پنجه‌های بسیار تیز و برنده‌ای دارد که می‌تواند باعث آسیب به انسان شود.

شوگر-گلایدر۴

یکی دیگر از اسامی این حیوان باد پر است. دلیل این موضوع این است که آن ها به هنگام وزش باد، بال های کوچک خود را باز کرده و در امواج باد پرواز می کنند. البته مسیر پرواز آن ها بسیار کوتاه است. یکی از ویژگی های این سنجاب های پرنده، ایجاد سر و صدای بسیار است. شوگر گلایدرها، سعی دارند با ایجاد سر و صدا، خشم و احساسات خود را بیان کنند و نسبت به پیدا کردن جفت اقدام کنند. این حیوانات می توانند به هنگام عصبانیت به شدت خطرناک باشند و پنجه های تیز آن ها، جرات حمله به هر حیوانی را خواهد داد. علاوه بر این، گاز گرفتن یکی دیگر از رفتارهایی است که شوگر گلایدر هنگام خشم و یا حتی ناراحتی از خود بروز می‌دهد. یکی از خصوصیات جالب این حیوان، تمیز بودن آن است. شوگر گلایدرها علاقه به زندگی در یک محیط پاکیزه و مرتب را دارند و به نظافت خودشان اهمیت بسیاری می‌دهند.

خصوصیات شوگرگلایدرها

 

شوگر-گلایدر۲

 

رواج فروش سنجاب پرنده

این حیوان جذاب و بامزه در بسیاری از مراکز نگهداری حیوانات به فروش می رسند. البته قاچاق این حیوان نیز رواج زیادی دارد و بسیاری از افراد این حیوان را به صورت قاچاق می فروشند. قیمت شوگر گلایدر در ایران بین ۴ میلیون تا ۱۰ میلیون تومان است که البته با گشت کوتاهی در فضای مجازی و بسیاری از آگهی ها متوجه قیمت قاچاق آن هم شدیم. افراد قاچاقچی این حیوان را بین ۶ الی ۱۲ میلیون می فروشند و اعلام می کنند که نژاد دار است. قفس نگهداری این حیوان باید بزرگ باشد و امکان بازی را برای او فراهم کند. این حیوان به علت فعالیت بیش از اندازه نیاز دارد برای نگهداری قفس بزرگ داشته باشد. قیمت هر قفس برای این حیوان از ۶ میلیون تومان آغاز می شود و تا ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز ادامه دارد.

بخش بزرگی از غذای شوگر گلایدر، شهد و شیره درختان و گیاهان است. البته به این معنی نیست که شهد و شیره تنها غذای این حیوان است. سنجاب های پرنده از میوه‌های درختان، حشرات، پرندگان و حیواناتی که جثه کوچک‌تری از خودش دارند نیز به ‌عنوان غذا استفاده می‌کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها