|
کدخبر: 324564

بازار رمز ارز / بازار ارز دیجیتال / ارز دیجیتال

اتفاقی عجیب برای ارز دیجیتال دوج کوین / آینده DOGE چیست ؟

همزمان با افزایش بحث و گمانه‌زنی‌ها درباره ارزهای دیجیتال، به ویژه دوج‌کوین (DOGE)، تعداد آدرس‌های کیف‌پول حاوی این ارز به طرز چشمگیری ۸۵ درصد افزایش یافته است.

اقتصاد اتفاقی عجیب برای ارز دیجیتال دوج کوین / آینده DOGE چیست ؟

این نکته جالب است که بیشتر سرمایه‌گذاران دوج‌کوین در حال حاضر سودآور هستند. با این حال، به نظر می‌رسد که دارندگان این ارز دیجیتال قصد فروش کوین‌‌های خود را ندارند.

با نگاهی دقیق به داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock)، مشخص می‌شود که تقریباً ۸۵ درصد از آدرس‌های دوج‌کوین در حال حاضر در سود هستند. در همین حال، ۱۲ درصد از آدرس‌ها در ضرر و حدود ۳.۳ درصد در نقطه سربه سر قرار دارند.

دوج

علی‌رغم اینکه اکثر دارندگان دوج‌کوین می‌توانند توکن‌های خود را با سود بفروشند، روند قابل‌توجهی در افزایش برداشت از صرافی‌های به ثبت رسیده است.

طی هفت روز گذشته، میزان برداشت DOGE از صرافی‌ها ۱۱۰ میلیون توکن بیشتر از میزان توکن‌های واریز شده بوده است. چنین الگویی معمولاً نشان‌دهنده احساسات صعودی معامله‌گران نسبت به آینده یک توکن است.

نمودار-دوج

از ابتدای سال، شبکه دوج‌کوین رشد چشمگیری داشته است. در طول ۳۰ روز گذشته، به طور متوسط ۶.۳ میلیون آدرس DOGE با موجودی غیر‌صفر ثبت شده است.

در مقابل، فعالیت در شبکه دوج کوین رکود جزئی را تجربه کرده است. طی هفت روز گذشته، روند ایجاد آدرس‌های جدید تقریباً ۱۲.۷۳ درصد و تعداد آدرس‌های فعال حدود ۸ درصد کاهش یافته است.

نمودار-دوج-کوین

گفتنی است، تعداد معدودی از سرمایه‌گذاران اصلی و بزرگ، بخش قابل‌توجهی از موجودی دوج‌کوین را در اختیار دارند. تقریباً ۷۷ آدرس حاوی ۰.۱ تا ۱ از کل موجودی توکن‌ها هستند که در مجموع، حدود ۲۱.۳ درصد از موجودی کلی را تشکیل می‌دهند.

علاوه بر این، ۹ آدرس نهنگ، در مجموع تقریباً ۴۲.۵ درصد از کل موجودی دوج‌کوین را در خود جای داده‌اند. هر کدام از این نهنگ‌ها به صورت جداگانه بیش از ۱ درصد از موجودی توکن را در اختیار دارند.

نمودار-دوج-کوین۱

 

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها