|
کدخبر: 324232

اختصاصی گسترش نیوز؛

فروش بسته های اینترنتی با قیمت های عجیب! + عکس

بسته های اینترنتی با حجم های متفاوت در سایت های فروش آنلاین به فروش گذاشته شده است. در این گزارش شما را با قیمت های این بسته ها آشنا می کنیم.

اقتصاد فروش بسته های اینترنتی با قیمت های عجیب! + عکس

در تاریخ هفتم دی ماه سال گذشته و پس از کش و قوس های فراوان، سرانجام اینترنت گران شد تا اپراتورهای تلفن همراه به خواسته اصلی خود دست پیدا کنند. اپراتورها پیش تر و با ارسال نامه ای از وزارت ارتباطات خواسته بودند که با افزایش تعرفه های اینترنت موافقت صورت بگیرد. وزارت ارتباطات نیز مطابق انتظار به این درخواست چراغ سبز نشان داد تا اینترنت رسما گران شود.

این رشد قیمت در حالی صورت گرفت که کاربران فضای مجازی به شدت نسبت به سرعت و کیفیت اینترنت گلایه مند بودند. اخیرا وعده هایی در خصوص افزایش سرعت اینترنت تا خرداد ماه سال جاری از سوی عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شده است که البته چشم کسی از این قبیل وعده ها آب نمی خورد.

زارع پور روز شنبه و در یک مصاحبه وعده افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت تا خردادماه را مطرح کرد و مدعی شد که برای رسیدن به هدف مورد نظر برنامه ریزی های لازم ترتیب داده شده است. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این خصوص بیان کرد: «با افزایش تعرفه اپراتورها، تعهدی از اپراتورها گرفتیم؛ به‌این‌ترتیب که تا خرداد سال ۱۴۰۳، ۳۰ درصد و تا پایان سال، ۵۰ درصد به سرعت اینترنت اضافه شود.»

درهرصورت وزارت ارتباطات با ارائه توضیحات و طرح هایی برای آینده، با افزایش ۳۴ درصدی اینترنت موافقت کرد و این مسئله توسط اپراتورها اعمال شد. البته طبق ادعای وزیر ارتباطات افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی که با هدف توسعه زیرساخت‌های ارتباطی صورت گرفت، اثری بر ترافیک داخلی ندارد.

پس از افزایش قیمت اینترنت و تغییراتی که در نرخ های بسته های اینترنتی صورت گرفت، با مورد عجیبی برخورد کردیم. در یکی از سایت های فروش آنلاین، برخی افراد اقدام به فروش بسته های اینترنتی کردند. این بسته برای اپراتورهای مختلف و با ارائه توضیحاتی در معرض فروش قرار گرفتند.

در برخی از این آگهی ها قیمت های عجیبی به ثبت رسیده که به نوعی ما را شوکه کرده است. به عنوان مثال در یکی از این آگهی ها، قیمت ۷۵۰ هزار تومان برای بسته‌ای یک ساله درنظر گرفته شده که این بسته ۳۰۰ گیگ حجم دارد و از قابلیت استفاده روی مودم و گوشی برخوردار است.  در تصاویر زیر می توانید برخی از این آگهی های فروش بسته های اینترنتی را مشاهده کنید.

فروش-بسته

فروش-بسته-1

فروش-بسته-2

فروش-بسته-3

  • محم ارسالی در

    تا کی می خواین دزدی کنین این شرکتای اینترنت همشون یک عده دزد نشستن قیمتا بالاتر . سرعت افتضاح و شارژ می کنی طرح می خری اون چیزی که نوشته نیست نصفش می پره به ناکجاآباد . . کلاهبرداران از دشمن شما بدترهستین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها