|
کدخبر: 324161

بازار رمز ارز / بازار ارز دیجیتال / ارز دیجیتال

یک میلیون ارز دیجیتال برای کاربران این رمزارز / پاداش ویژه را از دست ندهید

توسعه‌دهندگان اکوسیستم اوپن نتورک (TON)، ۵ میلیون دلار از توکن‌های تون کوین را برای تشویق کاربران به احراز هویت خود با استفاده از فناوری اسکن کف دست، اختصاص داده‌اند.

اقتصاد یک میلیون ارز دیجیتال برای کاربران این رمزارز / پاداش ویژه را از دست ندهید

تون سوسایتی (TON Society)، یک جامعه متشکل از توسعه‌دهندگان و مشارکت‌کنندگان اکوسیستم TON، قصد دارد یک میلیون توکن تون کوین را بین کاربران شرکت‌کننده در برنامه احراز هویت داوطلبانه توزیع کند. هدف این پروژه، فراهم کردن امکان احراز هویت دیجیتال برای کاربران تلگرام در پنج سال آینده است.

این پروژه با استفاده از فناوری هیومن کد (HumanCode)، کاربران را قادر می‌سازد تا هویت خود را در بلاکچین ثبت نمایند. اپلیکیشن این پروژه که در گوگل پلی و اپل استور موجود است، به کاربران امکان می‌دهد که کف دست خود را با استفاده از دوربین گوشی هوشمند اسکن کنند.

مشوق‌های در نظر گرفته شده، به اعضای انجمن TON که اسکن کف دست خود را کامل کنند، تعلق خواهد گرفت.

تیم‌ ژانگ (Tim Zhang)، بنیان‌گذار هیومن کد عنوان کرد، «پروتکل‌های امنیتی قوی فناوری ما، عامل افزایش اعتماد کاربران خواهد بود.» از طرفی، اسکن کف دست نسبت به اسکن عنبیه چشم که در پروژه ورلد‌کوین (WLD) مورد استفاده قرار می‌گیرد، احساس بهتری برای کاربران ایجاد می‌کند و به آن اندازه ترسناک به نظر نمی‌آید.

لذا، پیش‌بینی می‌شود که کاربران بیشتری مایل به انجام آن باشند.

تون کوین (TON) در میان علاقه‌مندان به کریپتو به‌عنوان ارز دیجیتال تلگرام شناخته می‌شود. این ارز، توکن اصلی شبکه بلاک‌چین تون است که دارای مزایا و کاربردهای متعددی مانند پرداخت هزینه‌های تراکنش، اداره بلاک‌چین TON، رأی‌گیری در برنامه‌های حاکمیتی تون، ارائه جوایز اعتباری به کاربران شبکه TON، استیکینگ و پرداخت هزینه‌های کالا و خدمات است.

صنعت رمزارزها همواره جذاب بوده است، زیرا در طول زمان شاهد عرضه توکن‌های کاربردی و منحصربه‌فرد بوده‌ایم؛ به عنوان مثال، ارز دیجیتال تون کوین که با نماد TON نشان داده می‌شود، یکی از پروژه‌های پرصدا و جذاب این صنعت است. TON که مخفف The Open Network است، یک بلاکچین اثبات سهام (PoS) با کارایی بالا و غیرمتمرکز  است که به دلیل سرعت بالای تراکنش‌ها در جامعه کریپتو شناخته می‌شود.

تون کوین در ابتدا به‌عنوان یک ارز دیجیتال متمرکز بر تراکنش طراحی شده بود. این ارز از زمان پیدایش خود پیشرفت چشمگیری داشته است و هم اکنون یک اکوسیستم کامل برای رفع نیازهای کاربران به‌شمار می‌رود.

در حال حاضر توسعه شبکه تون کوین بر عهده جامعه‌ای به نام نیوتون (NewTON) است. این تیم توسط آنتونی ماکوسوف (Anatoliy Makosov) و کریل املیاننکو (Kirill Emelianenko) مدیریت شده و به کار خود ادامه می‌دهد.

توکن دیجیتال تون دارای حداکثر 5 میلیارد واحد عرضه است که در حال حاضر بیش از 3.4 میلیارد واحد آن در بازار عرضه شده است. طبق توکنومیک تون، 0.۶ درصد از کل عرضه توکن‌ها هر سال به گردش در می‌آید. عرضه این توکن‌ها توسط ولیدیتورها و توکن‌های درگیر در اعتبارسنجی انجام می‌شود تا امنیت و پایداری شبکه TON حفظ شود.

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها