|
کدخبر: 323964

بازار رمز ارز / بازار ارز دیجیتال / ارز دیجیتال

پیش بینی پیشرفت بیت کوین / این ارز دیجیتال قبل از هاوکینگ رکورد می زند ؟

بیت کوین (BTC)، به عنوان برترین ارز دیجیتال در بازار، بیش از یک ماه است که در یک روند جانبی قرار دارد و در حال معامله درون یک الگوی مثلث است. حرکت قیمت در نمودار روزانه، الگوی پرچم را شکل داده است.

اقتصاد پیش بینی پیشرفت بیت کوین / این ارز دیجیتال قبل از هاوکینگ رکورد می زند ؟

این الگو معمولا نشان‌دهنده یک اصلاح موقت است که پس از شکسته شدن آن، قیمت به افزایش خود ادامه می‌دهد. با توجه به این موضوع، آیا اکنون زمان خوبی برای خرید بیت کوین محسوب می‌شود؟

قیمت بیت کوین در اوایل ماه مارس پس از کاهش از سقف ۷۳۸۰۰ دلاری خود، یک روند جانبی را آغاز کرد. طی این مدت، قیمت اکثر ارزهای دیجیتال اصلی، اصلاح‌های چشمگیری را تجربه کردند.

بیت-کوین

بسیاری از تحلیلگران این اصلاح را مقدمه‌ای برای رشد قیمت پس از هالوینگ می‌دانند که موجب حذف سرمایه‌گذاران ضعیف از بازار می‌شود. در همین حال، دیدگاه سرمایه‌گذاران بزرگ، همچنان صعودی است.

بر اساس گزارش اینتو‌د‌بلاک (IntoTheBlock)، نهنگ‌های بیت‌کوین با دارایی بیش از هزار BTC، از ابتدای سال، به ویژه پس از راه‌اندازی صندوق‌های ETF‌ اسپات بیت‌کوین، ذخایر خود را به میزان ۲۲۰ هزار BTC افزایش داده‌اند که نشان‌دهنده یک حمایت قوی برای بیت کوین است.

با تجزیه و تحلیل داده‌های تاریخی کوین‌گلس (Coinglass) از بازده ماهانه بیت کوین نیز درمی‌یابیم که ماه آوریل از لحاظ تاریخی، یک ماه صعودی برای قیمت بیت کوین بوده است.

از دستاوردهای قابل‌توجه بیت کوین در این ماه می‌توان به رشد فوق‌العاده ۵۰.۰۱ درصدی آن در آوریل ۲۰۱۳ و افزایش ۲۹.۸۴ درصدی قیمت این رمزارز در آوریل ۲۰۲۱ اشاره کرد. از لحاظ تاریخی، میانگین بازدهی بیت کوین در این ماه، ۱۳.۸۶ درصد است.

شاخص-رمز-ارز

بنابراین، به نظر می‌رسد قیمت بیت کوین پتانسیل بالایی برای شکست الگوی تکنیکال خود و ادامه روند صعودی دارد. با توجه به الگوی پرچم، قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند تا ۸۷۰۰۰ دلار افزایش یابد.

 

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها