|
کدخبر: 323951

قیمت روز تلویزیون‌ / قیمت تلویزیون‌ / بازار لوازم خانگی

قیمت جدید تلویزیون های سامسونگ در بازار + جدول

در این گزارش قیمت و مشخصات تلویزیون های پرفروش سامسونگ در بازار را مورد بررسی قرار می دهیم.

اقتصاد قیمت جدید تلویزیون های سامسونگ در بازار + جدول

جدیدترین قیمت تلویزیون های سامسونگ در بازار را می توانید در این مطلب مشاهده کنید.

سامسونگ یکی از پیشروترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده مدل بالاترین تلویزیون ها است. اگر به دنبال خرید یکی از بهترین تلویزیون های سامسونگ هستید و نمی‌دانید کدام مورد مناسب شماست، در این راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ با ما همراه باشید تا با بررسی و معرفی گزینه‌های موجود، انتخابی آگاهانه داشته باشید.

تلوزیون‌های سامسونگ از نظر ساخت، کیفیت تصویر و سایر ویژگی‌ها، جزء مدل بالاترین تلویزیون ها در بازار به شمار می‌روند. اما باید به خاطر داشته باشید که بهترین مدل تلویزیون سامسونگ برای شما لزوماً گران‌ترین مدل در خط تولید این شرکت نیست، چراکه گزینه‌های زیادی برای انتخاب با ویژگی‌های مختلف وجود دارند.

سامسونگ یک برند همه‌کاره است، از این جهت که برخی از بهترین تلوزیون‌های OLED مانند تلوزیون S۹۰C که یکی از بهترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۴ است، و یا تلوزیون‌های QLED مانند Q۸۰C سامسونگ، و مینی LEDها (Neo QLED) مانند QN۹۰C را روانه‌ی بازار می‌کند و گزینه‌های مختلف و متنوعی دارد. اگر نمی‌دانید کدام مدل برای شما مناسب است، راهنمای خرید بهترین تلویزیون های سامسونگ را از دست ندهید.

لیست بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال ۲۰۲۴

در ابتدای قسمت، لیست بهترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۴ را می‌آوریم و سپس، به معرفی هرکدام از آن‌ها می‌پردازیم.

هرکدام از تلویزیون‌های فوق در این راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. سعی کنید در ابتدا اولویت‌های و بودجه‌ی خود را مشخص کرده و سپس با بررسی موارد زیر، بهترین تلویزیون سامسونگ مناسب خود را انتخاب کنید.

۱) سامسونگ S۹۰C

    اندازه صفحه: ۵۵، ۶۵، ۷۷ و ۸۳ اینچ

    رزولوشن: ۴K OLED

    نوع پنل: QD-OLED

    تلوزیون هوشمند: Tizen

    اچ‌دی‌آر: HDR۱۰, HDR۱۰+, HLG

    مزایا: تصویر بسیار روشن و غنی از کنتراست، پشتیبانی عالی از بازی‌ها، قیمت عالی برای یک QD-OLED

    معایب: از دالبی ویژن پشتیبانی نمی‌کند، S۹۵C و LG G۳ روشنتر هستند، S۹۵C صدای بهتری دارد

اگر بخواهیم همه‌ی جوانب را در نظر بگیریم، باید بگوییم S۹۰C برای اکثر مردم با سلیقه‌ها و نیازهای مختلف، بهترین مدل تلویزیون سامسونگ است. این تلوزیون طیف وسیعی از گزینه‌های اتصال و پشتیبانی از گیمینگ را ارائه می‌دهد و تمام پورت‌های HDMI آن از رزولوشن ۴K و نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. این دستگاه همچنین دارای پردازنده Neural Quantum ۴K سامسونگ است که از ۲۰ شبکه عصبی برای معرفی چندین اصلاح مبتنی بر هوش‌مصنوعی در نحوه برخورد تلوزیون با منابع ورودی استفاده می‌کند. از جمله ارتقاء بهتر محتوای HD و SD نسبت به وضوح ۴K اصلی این تلوزیون.

کیفیت تصویر این دستگاه به طرز خیره کننده‌ای بالا و روشن است و تصاویری با کنتراست بالا را به شما ارائه می‌دهد. ممکن است S۹۰C تجربه‌ی کیفیت QD-OLED ۲۰۲۳ را که با سامسونگ S۹۵C به دست می‌آورید، به شما ندهد؛ اما همچنان سطح بالاتری از روشنایی و عمق رنگ را نسبت به سایر OLEDها با همان قیمت ارائه می‌کند. گفتنی است که این تلویزیون بزرگ سامسونگ تقریبا از هر موقعیتی نیز قابل مشاهده است.

از نظر طراحی، سامسونگ S۹۰C به خصوص در لبه‌هایش دارای یک پنل فوق‌العاده نازک است. در وسط کمی ضخامت بیشتری دارد چراکه پورت‌های اتصال خارجی و باکس پردازش در آن‌جا قرار گرفته‌اند. کسانی که نمی‌خواهند از کابل استفاده کنند، ممکن است یک باکس پردازش خارجی بخواهند، اما این طراحی یکی از دلایل اصلی قیمت مناسب S۹۰C و انتخاب آن به عنوان بهترین تلویزیون سامسونگ از نظر ما است.

سامسونگ S۹۰C نسبت به سایر QD-OLEDها قیمت بسیار خوبی دارد. قیمت S۹۰C خیلی بیشتر از LG C۳ نیست، اما روشنایی بیشتر و کیفیت صوتی بهتر، ارزش این تفاوت هزینه مختصر را دارد. در مقایسه با جدیدترین مدل تلویزیون سامسونگ یعنی S۹۵C روشنایی کمتری دارد، اما S۹۰C تا حدودی نسبت به تلوزیون‌های گرانتر هم‌خانواده‌ی خود ثبات و تعادل بیشتری را ارائه می‌کند و همه‌ی این موارد این تلوزیون را در صدر لیست راهنمای خرید بهترین تلویزیون های سامسونگ قرار می‌دهند.

۲) سامسونگ S۹۵C

سامسونگ S۹۵C تصویر فوق‌العاده روشنی را ارائه می‌دهد. به همین دلیل، اگر به دنبال یک گزینه OLED درجه یک هستید، این مدل یکی از بهترین تلویزیون های سامسونگ برای شما خواهد بود. این تلوزیون تقریبا از هر نظر شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. براق و فوق‌العاده باریک است که آن را به انتخاب خوبی برای نصب روی دیوار تبدیل می‌کند. کیفیت صدای جدیدترین مدل تلویزیون سامسونگ یعنی S۹۵C نیز نسبت به نسل قبلی خود به‌طور قابل توجهی بهبود یافته است. بااین‌حال، بیشترین چیزی که در مورد سامسونگ S۹۵C نظر را به خود جلب می‌کند، تصویر فوق‌العاده روشن آن است. این مدل ۴۰ درصد روشنایی بیشتری نسبت به S۹۵B ارائه می‌دهد و اگر به دنبال جدیدترین تلویزیون سامسونگ هستید که تصاویر فوق‌العاده روشنی را به نمایش بگذارد، S۹۵C بهترین تلویزیون سامسونگ برای شما است.

روشنایی بالای این تلویزیون در رساندن تصاویر HDR به سطح جدید از درام و واقع‌گرایی، باز کردن سطوح جدیدی از حجم رنگ و وضوح حتی در مناطق رنگی روشن تصاویر به شدت تاثیر گذار بوده، و مشابه آن را قبلاً در تلویزیون‌های OLED دیگر مشاهده نکرده‌ایم. سامسونگ S۹۵C با توجه به تصویر فوق‌العاده، زوایای دید عالی، وضوح بالا و عملکرد بسیارخوب در ارتقاء تصاویر، بهترین تلویزیون سامسونگ برای عاشقان فیلم است. بااین‌حال، این تلویزیون به‌دلیل پشتیبانی گسترده ۴K/۱۲۰HZ و زمان پاسخگویی بسیار سریع ۹.۲ میلی‌ثانیه‌ای، برای گیمرها نیز از بهترین تلویزیون های سامسونگ محسوب می‌شود.

۳) سامسونگ CU۸۰۰۰

 

    اندازه صفحه: ۴۳، ۵۰، ۵۵، ۶۵، ۷۵، ۸۵ اینچ

    رزولوشن: ۴K

    نوع پنل: LED

    تلوزیون هوشمند: Tizen

    اچ‌دی‌آر: HDR۱۰, HDR۱۰+, HLG

    مزایا: تصاویر خوش‌رنگ، ویژگی‌های خوبی نسبت به قیمتش دارد، طراحی نازک که حس داشتن یک محصول برتر را به شما می‌دهد

    معایب: مشکلات یکنواختی رنگ مشکی، صدای کم، کنتراست معمولی

CU۸۰۰۰، مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصول در این راهنمای خرید بهترین تلویزیون های سامسونگ است. اگرچه که تصویر آن بهترین نیست و بعضی از ویژگی‌های مختص به گیمینگ را ندارد، با این‌حال بازهم نکات مثبت زیادی نظیر رنگ‌های زنده، مجموعه‌ای از ویژگی‌های عالی، پلت‌فرم تلویزیون هوشمند بصری و طراحی جذابی دارد که حس داشتن یک محصول برتر را به خریدار القا می‌کند و همه‌ی این‌ها در کنار قیمت بسیار رقابتی‌اش، CU۸۰۰۰ را به یکی از بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال ۲۰۲۴ بدل می‌کند.

CU۸۰۰۰ با سایز ۸۵ اینچ، بزرگترین تلویزیون سامسونگ برای مصارف خانگی محسوب می‌شود. از نظر تصویر باید بگوییم که فراز و نشیب خودش را دارد. در طول صحنه‌های روشن‌تر، با سطوح خوبی از روشنایی و رنگ‌های تند روبرو می‌شویم که از آنچه انتظار داریم برتر است. متاسفانه، به‌ دلیل نور بک لایت Edge-lit، از مشکل یکنواختی رنگ مشکی برخوردار است. به این معنی که رنگ‌های تیره را در سراسر صفحه‌نمایش به‌طور یکنواخت نمایش می‌دهد و سطوح کنتراست آن کم است. البته این مورد در صفحه‌نمایش بزرگتر ۷۵ اینچی که ما آن را آزمایش کردیم قابل توجه بود و ممکن است در مدل‌های کوچکتر مانند ۴۳ و ۵۰ اینچی اینگونه نباشد، اما احتمال آن کم است.

عملکرد گیمینگ CU۸۰۰۰ خوب است. در طول صحنه‌های گرافیکی سنگین، CU۸۰۰۰ نبردهای سریع در بازی Battlefield V را به خوبی اداره می‌کند؛ چراکه جابجایی سریع بین اهداف به اندازه کافی راحت صورت می‌گیرد. CU۸۰۰۰ برخی از ویژگی‌هایی که آن را تبدیل به بهترین گزینه برای گیمینگ کند را ندارد. ویژگی‌هایی نظیر نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰Hz و پشتیبانی از VPR. بااین‌حال، تاخیر ورودی ۱۰ میلی‌ثانیه‌ای و گیم‌هاب مفید با گزینه‌های بازی ابری Xbox و Nvidia به این معنی است که با این قیمت، قابلیت‌های زیادی برای بازی دارد و از مدل بالاترین تلویزیون ها به شمار می‌رود.

در کنار مزایای این تلویزیون، محدودیت‌هایی نیز وجود دارد، علاوه‌بر مشکلات تصویر که پیش‌تر به آن پرداختیم، صدای این تلویزیون نیز ضعیف و کم است و ممکن است برای تجربه‌ی بهتر نیاز به ساندبار داشته باشد. بااین‌حال، مزایای متعدد این تلویزیون با قیمت تقریباً ۵۰۰ دلاری مدل ۵۵ اینچش، به این معنی است که تلویزیون بزرگ سامسونگ CU۸۰۰۰، مقرون‌به‌صرفه‌ترین انتخاب در میان بهترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۴ است.

۴) سامسونگ Q۸۰C

    اندازه صفحه: ۵۰، ۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۵ اینچ

    رزولوشن: ۴K

    نوع پنل: QLED

    تلوزیون هوشمند: Tizen

    اچ‌دی‌آر: HDR۱۰, HDR۱۰+, HLG

    مزایا: تصاویر HDR خوش‌رنگ و روشن، کنترل نورپردازی عالی و شگفت‌انگیز، قیمت مناسب

    معایب: از دالبی ویژن پشتیبانی نمی‌کند، زوایای تماشا محدود است، محدودیت‌های جزئی بک‌لایت

سامسونگ Q۸۰C ممکن است فاقد فناوری‌ کلیدی صفحه‌نمایش باشد. اگر به طور خاص بخواهیم اشاره کنیم، نور پس‌زمینه mini-LED به اندازه سایر گزینه‌های این فهرست پیشرفته نیست. اما در بازه‌ی قیمتی جالبی، در میان بهترین مدل تلویزیون سامسونگ و مدل‌های مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرد و آن را به جدیدترین مدل تلویزیون سامسونگ میان‌رده بدل می‌کند.

طراحی این محصول محکم اما ساده است و تقریبا مورد هیجان‌انگیزی در طراحی مشاهده نمی‌شود. بااین‌حال، اتصالات این تلویزیون ارزش این محصول را بالا می‌برد چراکه ۴ پورت HDMI دارد که تقریباٌ تمام ویژگی‌های کنسول‌های جدید و کامپیوترهای گیمینگ، از جمله، نرخ نوسازی متغیر ۴K ۱۲۰ هرتزی و تغییر حالت خودکار با تاخیر کم را پشتیبانی می‌کند. این ویژگی‌ها، Q۸۰C را به عنوان یک گزینه‌ی گیمینگ در میان بهترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۴ قرار می‌دهند.

رنگ‌های Quantum Dot سامسونگ Q۸۰C و کنترل نور بسیارخوب، آن را به یک گزینه‌ی عالی با حداکثر کیفیت تصویر در میان تلوزیون‌های میان‌رده ۲۰۲۴ بدل می‌کند. تحت کنترل عالی موتور تصویری ۴K پردازشگر کوانتوم عصبی سامسونگ، Q۸۰C تصاویری عالی ارائه می‌دهد. البته از نظر کنتراست، این محصول رنگ، وضوح و روشنایی ضعیف‌تری نسبت به بهترین تلویزیون های سامسونگ دارد.

۵) سامسونگ QN۹۰۰C

    اندازه صفحه: ۶۵، ۷۵ و ۸۵ اینچ

    رزولوشن: ۸K

    نوع پنل: Neo QLED / Mini LED

    تلوزیون هوشمند: Tizen

    اچ‌دی‌آر: HDR۱۰, HDR۱۰+, HLG

    مزایا: ارتقاء عالی تصاویر به ۸K، روشنایی و کنتراست فوق‌العاده، عمق رنگ عالی، عملکرد بسیارخوب در مشاهده خارج از محور

    معایب: در مقایسه با پرچمداران ۴K سامسونگ گران‌تر است، از دالبی ویژن پشتیبانی نمی‌کند و هنوز برخی ایرادات جزئی دارد

QN۹۰۰C بزرگترین سایز تلویزیون سامسونگ را ارائه می‌دهد و بهترین تلویزیون سامسونگ از نظر mini-LED است. سامسونگ QN۹۰۰C با یکی از پنل‌های جدیدتر mini-LED این کمپانی، سرگرمی‌های خانگی را به سطح جدید ارتقا‌ء می‌دهد. نورپردازی mini-LED در QN۹۰۰C از LEDهایی ۴۰ بار کوچک‌تر از آن‌هایی که در تلویزیون‌های LED سامسونگ یافت می‌شوند، استفاده کرده است. این بدان معنی‌ است که هزاران LED بیشتر در همان فضای نمایشگر سابق قرار می‌گیرند. این ویژگی پتانسیل ارائه تصاویر روشن‌تر و همچنین کنترل موثرتر نور محلی را ممکن می‌سازد. همچنین یک جعبه‌ی خارجی تمام اتصالات مورد نیاز شما را تامین می‌کند، حتی اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید.

همانطور که ممکن است از بهترین تلویزیون ۸K در این راهنمای خرید بهترین تلویزیون های سامسونگ انتظار داشته باشید، کیفیت تصویر در این‌جا به طرز چشمگیری خوب است. به ویژه به این دلیل ۸K واقعا تفاوت‌ها را رقم می‌زند. این موضوع به ویژه در مورد محتوایی که واقعا ۸K است صدق می‌کند. اما در ارتقاء تصاویر به ۸K نیز این تلویزیون با منابع ۴K با کیفیت بالا، تصاویر متراکم‌تر و غنی‌تری را ارائه می‌کند.

نکته جالب در مورد QN۹۰۰C این است که در حالت خاموش نیز خیره‌کننده به نظر می‌آید. این موضوع به لطف فریم دور صفحه‌نمایش که از نظر ظریف بودن انگار وجود ندارد، روکش فلزی براق پنل‌های جانبی و طوری که پنل پشتی آن به اندازه صفحه نمایش صاف و بدون اضافه کاری است، به دست می‌آید. طراحی مینیمالیستی این محصول نیز توسط یک باکس اتصال خارجی که با یک کابل به تلویزیون متصل می‌شود، تکمیل می‌گردد.

سامسونگ QN۹۰۰C ارزان نیست. اما کیفیت تصویر خیره کننده، رنگ و روشنایی عالی، صدای فوق‌العاده و رنگ مشکی محشری را ارائه می‌دهد. اگر پول ملاک شما نیست و می‌توانید با منابع باکیفیت (عمدتاً ۴K) آن را تغذیه کنید، QN۹۰۰C مطمئناً از مدل بالاترین تلویزیون های رقبا بهتر است. به همین دلیل است که اگر به دنبال صفحه‌نمایش mini-LED هستید که رزولوشن ۸K را به همراه داشته باشد، تلویزیون بزرگ سامسونگ QN۹۰۰C بهترین مدل تلویزیون سامسونگ مناسب شماست.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها