|
کدخبر: 323706

بازار رمز ارز / بازار ارز دیجیتال / ارز دیجیتال

سیگنال فوق جذاب برای دوج کوین / منتظر انفجار سگ دوست داشتنی باشید

آیسد نایف (IcedKnife)، یک تحلیلگر محبوب، با بیش از ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده در شبکه اجتماعی X، معتقد است که دوج کوین (DOGE) بهترین گزینه برای خرید و نگهداری در بازار میم کوین‌ها است.

اقتصاد سیگنال فوق جذاب برای دوج کوین / منتظر انفجار سگ دوست داشتنی باشید

ایشان پیش‌بینی می‌کنند که دوج کوین در دوره فعلی قادر خواهد بود به بالاترین سطح قیمت تاریخی خود دست یابد و حتی امکان دارد به قیمت ۱ دلار برسد، که این امر برای این ارز دیجیتال احتمالاً قابل تصور است.

آیسد نایف این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که دوج کوین هفته گذشته با عبور از سطح ۰.۲۲ دلار، به بالاترین قیمت خود از نوامبر ۲۰۲۱ رسید. با این حال، دوج کوین امروز، ۳ آوریل با قیمت ۰.۱۸۶ دلار معامله می‌شود. این کاهش قیمت همسو با روند نزولی اکثر ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر بوده است.

تحلیلگر محبوب دیگری به نام علی مارتینز (Ali Martinez) نیز با آیسد نایف هم‌عقیده است و علی‌رغم ظهور رقبای جدیدی مانند داگ ویف هت (WIF) و بونک (BONK)، همچنان دوج کوین را مهم‌ترین میم کوین بازار می‌داند.

مارتینز همچنین معتقد است که دوج کوین در حال تکرار الگوی قیمتی سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ است و در صورت صحت این ادعا، ممکن است شاهد یک صعود سهموی قابل‌توجه برای این میم کوین باشیم.

نمودار-دوج-کوین

میم کوین‌ها توجه تحلیلگران دیگری را نیز به خود جلب کرده‌اند. چندی پیش داوینچی جرمی (Davinci Jeremie)، طرفدار سرشناس بیت کوین، به سرمایه‌گذاران توصیه کرد تا بخشی از سبد سرمایه‌گذاری خود را به شیبا اینو (SHIB)، رقیب قدیمی دوج کوین، اختصاص دهند.

توجه به این نکته ضروری است که دوج کوین و شیبا اینو با وجود افت اخیر بازار، در ۳۰ روز گذشته عملکرد مثبتی داشته‌اند. دوج کوین در این مدت زمان ۴۰ درصد افزایش قیمت و شیبا اینو نیز افزایش ۳۳ درصدی داشته است.

 

منبع: ارزاکس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها