|
کدخبر: 323091

قیمت خودرو / بازار خودرو / قیمت روز خودرو

خودرو ارزان شد / کاهش قیمت چشمگیر در بازار

در آخرین روز معاملات سال ۱۴۰۲، قیمت خودروهای چینی با ریزش شدیدی روبرو شد.

اقتصاد خودرو ارزان شد / کاهش قیمت چشمگیر در بازار

بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری با ریزش ۲۰ میلیون تومانی قیمت مواجه شده و در حال حاضر با قیمت ۸۳۰ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

جک جی ۴ نیز در بازار خودرو ریزش ۱۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و ۸۵۰ میلیون تومان شد. چری آریزو ۵T IE هم در حالی در بازار یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده که کاهش ۱۰ میلیون تومانی قیمت را نشان می‌دهد. چری آریزو ۶ اکسلنت هم با کاهش ۱۰ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان شده است.

از سوی دیگر، دانگ فنگ شاین مکس در بازار به قیمت ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رود که ریزش ۳۰۰ میلیون تومانی قیمت را نشان می‌دهد.

نرخ-خودرو

بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد

بررسی‌ها نشان می‌دهد که تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲ در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ میلیون تومان ارزان شد و در حدود ۷۷۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

در مقابل، البته قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۳۹۰ میلیون تومان و تیبا هاچ‌بک EX هم به ۳۹۵ میلیون تومان به رسیده است.

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت دناپلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ در بازار یک میلیارد تومان و ۱۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۵ میلیون تومانی، به قیمت ۷۵۵ میلیون تومان رسیده است.

منبع: خبرآنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    بر پدر و مادر دورغگو لعنت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها