|
کدخبر: 322779

بازار خودرو / قیمت خودرو / فروش خودرو

ضد حال مدیران خودرو به متقاضیان / بی برنامگی تا کجا ؟

شرکت مدیران خودرو، که قول داده بود در مدت ۴۵ روز خودروهای مونتاژی را به مشتریان تحویل دهد، در حال حاضر پس از سه ماه تاخیر و ناامیدی خریداران، قول تحویل خودرو را در تابستان سال آینده می‌دهد.

اقتصاد ضد حال مدیران خودرو  به متقاضیان / بی برنامگی تا کجا ؟

شرکت مدیران خودروسازی، که به نام مدیران خودرو نیز معروف است، یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرده است.

این شرکت به عنوان مونتاژ کننده برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل فعالیت می‌کند و خودروهای این شرکت را با برندهای فونیکس و ام‌وی‌ام در بازار ایران عرضه می‌کند. از سال ۱۳۹۹، این شرکت لوگوی خودروهای چری را به لوگوی اختصاصی خود تغییر داد. همچنین، در سال ۱۴۰۰، مدیران خودرو به منظور عرضه خودروهای رده بالا شرکت چری، برند فونیکس را تأسیس کرد.

تأخیر در تحویل خودروها به یک مسئله‌ی مشترک برای خودروسازان تبدیل شده است، اما تاکنون هیچ نهادی قادر به پاسخگویی درباره این تخلفات از سوی خودروسازان نشده است. به علاوه، ما با مشتریانی روبرو هستیم که مدت طولانی سرمایه خود را در حساب خودروسازان واریز کرده ولی با بدون وقوع تحویل خودروی مورد انتظار، با وعده‌های نادرست خودروسازان مواجه می‌شوند.

در همین زمینه، مشتریان مدیران خودرو با گلایه از خلف وعده این شرکت می‌گویند خودروساز مونتاژکار هنگام ثبت‌نام، قبل از به جریان افتادن پرونده و دریافت مدارک اقدام به دریافت ۶۰ درصد قیمت خودرو از متقاضیان کرده و پس از آن تا تأیید پرونده، روند تکمیل مدارک را به صورت عمدی طولانی می‌کند.

این مشتریان مدعی هستند که دی‌ماه امسال اقدام به ثبت نام خودروی فونیکس FX کرده‌اند. هنگام ثبت نام و بر اساس قرارداد بین خریدار و شرکت مدیران خودرو قرار بود که خودروی مذکور ۴۵ روزه تحویل شود، اما اکنون بعد از سه ماه از ثبت نام، این شرکت اعلام کرده است که در تیرماه سال آینده خودرو را تحویل خواهد داد.

این خودرو ساز، در زمان ثبت نام یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پول خرید خودرو را دریافت کرده است؛ ولی به هیچ وجه حاضر به پاسخگویی به متقاضیان جهت تحویل در موعد مقرر نیست. نکته جالب‌تر آن که مدیران خودرو اعلام کرده خودروهایی که تابستان سال آینده با تأخیر چندماهه به مشتریان تحویل می‌دهد را با مدل سال ۱۴۰۲ تحویل خواهد داد که این امر منجر به افت قیمت خودرو برای مشتریان می‌شود.

 

  • ناشناس ارسالی در

    کجای کاری حاجی تیگو ۷ پرو رو بعد ۵ ماه ت ازه تحویلمون دادن!!!!!!

  • علیرضا محمدی ارسالی در

    رانت وکسافت از سردر خودرو سازی های ما دا ره بالا می‌ره و متاسفانه هیچ کس پاسخگو ن یس .منم گرفتار همین مشکل هستم

  • زاهدی ارسالی در

    سلام دوستان عزیز
    سزای گرانفروشان و دروغگویان ، نخریدن است ‌‌،لطفا برای پول و جان خودتان هم که شده اهمیت قائل شو ید . بخدا نداشتن خودرو و وسیاه ی بی کیفی ت و گران ، بهتر از داشتن آن هست . اگر نا نخریم ، تولید کننده و فروشنده مجبور به اصلاح کیفیت و قیمت تولیدات خود خواهد شد .

  • علی دادگری ارسالی در

    لعنت به مدیران خودرو که دو تا حواله ما رو همین جور نابود کرد حیف از 200میلون که تو حساب بکپارچه این شرکت لعنتی خابوندیم

  • ناشناس ارسالی در

    برخورد گردد قبل از اتفاق بدتر

  • آرمان ارسالی در

    قراردادهای مدیران خودرو ۴۵ یا ۹۰ روز کار ی بعد از تایید پرونده هست و این موضوع در قرارداد ذکر شده .
    من خودم ثبت نا م داشتم زودتر از تاریخ تحویل در قرارداد تحویل دادند.
    اگر برای بعضی از مشت ریان دیر شده دلیلش مشکل شخص در تاییدیه گ رفتن بوده.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها