|
کدخبر: 322730

بازار خودرو / قیمت خودرو / فروش خودرو

خودرو محبوب سایپا را از دست ندهید+ لیست قیمت

در این گزارش قیمت تیبا کارکرده را مشاهده کنید.

اقتصاد خودرو محبوب سایپا را از دست ندهید+ لیست قیمت

تیبا، یکی از محصولات شرکت سایپا، یک خودروی محبوب در بازار خودروی ایران است. این خودرو در دسته‌بندی خودروهای سدان کوچک قرار دارد و گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که به دنبال خودروی اقتصادی و کارآمد هستند.

 با طراحی کلاسیک و ساده، تیبا دارای فضای داخلی مناسبی برای ۴ نفر و همچنین بارگیری مناسب است. این خودرو با مصرف سوخت مناسب و قیمت مقرون به صرفه‌اش، توانسته است توجه زیادی را به خود جلب کند.

قیمت تیبا صفر در بازار آزاد برای مدل هاچ بک EX به ۳۹۵ میلیون تومان رسیده است. قیمت خودرو تیبا صندوق دار صفر سال ۱۴۰۱ نیز حوالی ۳۹۰ میلیون تومان است. همچنین  بر اساس جدیدترین قیمت خودروهای کارکرده در بازار، قیمت تیبا دست دوم مدل هاچ بک EX سال ۱۴۰۱ با ۲۷ هزارکارکرد ۳۶۰ میلیون تومان است.

قیمت تیبا صندوق دار دست دوم سال ۹۴ نیز با ۱۲۴ هزارکارکرد حوالی ۲۵۰ میلیون تومان شده است.

با کنار گذاشتن خودروی پراید، اکنون خودروی تیبا تبدیل به ارزان قیمت ترین خودروی تولید شده توسط شرکت های خودروسازی شده و پایه قدرتی آن هم حدود 25 اسب بخار افزایش پیدا کرده است. نیرو محرکه تیبا صندوقدار توسط یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی تامین می شود که در محدوده 5300 دور بر دقیقه توانایی تولید 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور در محدوده 4000 دور بر دقیقه را دارد. با ارسال این نیرو به چرخ ها، می توان به حداقل شتاب تقریبا 13.5 ثانیه دست پیدا کرد.

 

قیمت-تیبا

 

منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها