|
کدخبر: 322255

قیمت بیت کوین/ارز دیجیتال/بازار دیجیتال

رکورد تاریخی بیت کوین شکسته شد

برای اولین بار در تاریخ، قیمت بیت کوین قبل از هاوینگ خود به رکورد جدیدی در محدوده ۷۰٬۰۰۰ دلار رسید. به نظر می‌رسد که این بار رشد بیت کوین به لطف تضعیف دلار اتفاق افتاده است و احتمالاً زودتر از پیش‌بینی‌های قبلی به سقف چرخه فعلی خود خواهد رسید.

اقتصاد رکورد تاریخی بیت کوین شکسته شد

قیمت بیت کوین در ۸ مارس (۱۸ اسفند) به ۷۰٬۰۰۰ دلار رسید.تحلیلگران باور دارند این ارز دیجیتال زودتر از پیش‌بینی‌های قبلی به سقف چرخه فعلی خود می‌رسد.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین در ۸ مارس (۱۸ اسفند) به رکورد تاریخی جدیدی رسید. در این روز آمار بیکاری ایالات متحده هم منتشر شد و احتمال کاهش نرخ بهره را تقویت کرد.

خریداران بیت کوین در ۸ مارس با قدرت وارد بازار شدند و قیمت آن را برای اولین بار در تاریخ به محدوده ۷۰,۱۸۴ دلار رساندند. آمار بیکاری آمریکا هم در همین روز منتشر شد و نرخ بیکاری این کشور از ۳.۷ درصد به ۳.۹ درصد رسید. رشد نرخ بیکاری نشان می‌دهد که اقتصاد آمریکا کندتر شده‌ و کاهش نرخ بهره آمریکا ممکن است زودتر از پیش‌بینی‌ها اتفاق بیفتد. پلتفرم «The Kobeissi Letter» اعلام کرده است:

با انتشار این خبر بازار سهام رشد کرد. انتشار نرخ بیکاری و تجدید نظر در تعداد مشاغل ایجادشده در بخش غیر کشاورزی در ماه فوریه (بهمن) به این اتفاق کمک کرده است. تعداد مشاغل ایجادشده در بخش غیر کشاورزی در این ماه از ۳۵۳٬۰۰۰ به ۲۲۹٬۰۰۰ شغل رسیده است.

به دنبال بازار سهام، بازار ارزهای دیجیتال هم رشد کرد و بیت کوین برای اولین بار در تاریخ به ۷۰٬۰۰۰ دلار رسید. تحلیلگران باور دارند زمان رسیدنِ بیت کوین به این رکورد مهم اهمیت زیادی دارد؛ چراکه در چرخه‌های قبلی این اتفاق همیشه بعد از هاوینگ رخ می‌داد.

بیت کویین

منبع: ارز دیجیتال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها