|
کدخبر: 322116

بازار خودرو / قیمت خودرو / صنعت خودرو

قیمت پژو پارس صعودی شد / ۲۰۷ اتوماتیک چند؟

بر اساس گزارش‌ها، قابل مشاهده است که در بازار خودرو، قیمت‌ها با دامنه ۲ تا ۳۵ میلیون تومانی تغییر کرده است.

اقتصاد قیمت پژو پارس صعودی شد / ۲۰۷ اتوماتیک چند؟

بررسی بازار خودرو در طول ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد که خودروی پراید ۱۵۱ با قیمت بدون تغییری در بازار مواجه شده و به قیمت ۳۲۰ میلیون تومان فروخته شده است. همچنین، خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز با تخفیف ۲ میلیون تومانی و با قیمت حدود ۶۳۰ میلیون تومان به فروش رسیده است. اما خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ در طول ۲۴ ساعت گذشته با افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی و با قیمت ۹۰۵ میلیون تومان به فروش رفته است. در عین حال، پژو ۲۰۷ تیپ۵ مدل ۱۴۰۲ با افزایش قیمت ۱۸ میلیون تومانی و با قیمت ۶۹۵ میلیون تومان به فروش رسیده است. همچنین، خودروی پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش قیمت ۱۲ میلیون تومانی و با قیمت ۷۳۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

در این میان، قیمت پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت خورد. قیمت پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز ۳۵ میلیون تومان گران شد و به قیمت ۸۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.بنا به این گزارش، تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۵ میلیون تومانی، در حدود ۸۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. در مقابل، البته قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است. تیبا هاچ‌بک EX هم به قیمت ۳۹۵ میلیون تومان به فروش رفته است.

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت دناپلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ در بازار یک میلیارد تومان و ۱۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ هم به قیمت ۷۶۰ میلیون تومان رسیده است.اما راناپلاس در طول ۲۴ ساعت گذشته به قیمت ۶۰۵ میلیون تومان به فروش رفت. در عین حال، ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۴۱۲ میلیون تومان رسیده است. ساینا S اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز به قیمت ۴۸۵ میلیون تومان به فروش رفته است.

در این میان، سمند سورن پلاس EF۷ بنزینی مدل ۱۴۰۲ در طول ۲۴ ساعت گذشته با کاهش ۱۰ میلیون تومانی، ۶۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ نیز به قیمت ۸۲۵ میلیون تومان به فروش رفته است.کوییک R پلاس اتوماتیک هم با افزایش ۵ میلیون تومانی، به قیمت ۵۰۵ میلیون تومان به فروش رفت.

جدول-۱

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها