|
کدخبر: 321758

بازار خودرو / قیمت خودرو / فروش خودرو

این خودرو را قسطی بخرید / جزئیات فروش اعلام شد

فروش قسطی خودرو به معنای فروش خودرو با شرایط پرداخت به صورت اقساط ماهیانه است. این نوع فروش برای مشتریانی که نمی‌توانند هزینه کامل خرید خودرو را به صورت یکجا پرداخت کنند، مناسب است. در این حالت، مشتری قسط‌های ماهیانه را به فروشنده یا به بانک یا شرکت تأمین مالی پرداخت می‌کند تا در طی مدت زمان مشخصی خودرو را به صورت کامل تسویه کند.

اقتصاد این خودرو را قسطی بخرید / جزئیات فروش  اعلام شد

فروش ون اینرودز مدل ۱۴۰۳ با تحویل فوری، از طریق عاملیت‌های موجود در سایت رسمی گروه بهمن، به صورت محدود انجام می‌شود.

پیش فروش خودرو تأثیر قابل توجهی بر بازار دارد. این روش فروش به شرکت‌ها کمک می‌کند تا قبل از تولید خودرو، مشتریان را جذب کنند و متقاضیان را به خرید خودرو جدید خود ترغیب کنند. این به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا پیشاپیش درآمدزایی کنند و تولید خودرو را برنامه‌ریزی کنند. در همین راستا گروه خودروسازی سایپا با صدور اطلاعیه‌ای از فروش فوری سه خودروی این گروه خودروسازی خبر داد.

 به جهت استقبال مشتریان، فروش اقساطی ( نقدی – اعتباری) ون اینرودز با نرخ قطعی، تا ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. بنابر آخرین بخشنامه فروش بهمن موتور، به جهت استقبال مشتریان فروش اقساطی ( نقدی – اعتباری) ون اینرودز با نرخ قطعی، تا ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

فروش تعدادی محدود ون اینرودز مدل ۱۴۰۳ به صورت تحویل فوری از طریق عاملیت‌های مندرج در سایت رسمی گروه بهمن انجام می‌شود.

ون اینرودز، قرار است محصولی تجاری و نسبتا اقتصادی باشد. پس وقتی به لیست امکانات این خودرو توجه می‌کنید، دنبال ویژگی خاصی نباشید!

    دو ایربگ

    ترمز دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب

    کنترل پایداری و کنترل کشش

    رینگ 14 اینچ آلومینیومی

    مانیتور 9 اینچی لمسی

    دوربین عقب

    سنسور عقب

    سنسور فشار باد تایر

    فرمان برقی

    چراغ دی لایت

    تهویه دیجیتال

رقیبان ون اینرودز در ایران

بعد از حذف ون مکسوس V80 در شرکت بهمن دیزل، حالا باید ون اینرودز را تنها محصول بهمن موتور در گروه ون‌ها بدانیم. خوشبختانه ون اینرودز بهمن موتور، با رقیبان زیادی قرار نیست مواجه شود اما این موضوع، به معنی آسان‌بودن موفقیتش نیست. مهم‌ترین و جدی‌ترین رقیب اینرودز، ون‌های اروپایی شرکت پارسیان موتور یا همان فیات دوکاتو است. اگر اینرودز از پس این رقیب اروپایی و به شدت جان‌سخت، برآید باید در گام بعدی، با هیوندای H350 از شرکت سروش دیزل مواجه شود.

پیش-فروش-ون

منبع: تحلیل بازار
  • ولی قربانی ارسالی در

    با سلام این فروش قسطی ون که اعلام کردید جدول قیمت ها به ریال میباشد یا تومان تلف ن های اعلامی اصلا پاسخگو نیستند واقعا سر کار گذاشتید مردم .آه مظلوم دامن شما را ب گیرد دودمان شما به هوا می رود آیا اعتقاد ی به این دارید یا نه هیچکس جهت راهنمایی و ثبت نام پاسخگو نیست تلفن گویا گذاشتید همه خودتان را راحت کردید مسئولی وجود ندا رد که پاسخگو باشد فقط رفع تکلیفی کار می کنید این حقوقی که می گیرد حلال هست یا نه . واقعا جای بس تاسف و غم انگیز میباشد ک ه شماها آنجا هستید مشتریان نتیجه نمی گیر ند و...////!!!!!!!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها