|
کدخبر: 321506

قیمت طلا/ قیمت سکه/ بازار طلا

طلا باز هم گران شد / قیمت جدید انواع سکه در بازار + جدول

در امروز، قیمت طلا به عیار ۱۸ در بازار آزاد به میزان ۲ میلیون و ۹۰۹ هزار تومان برای هر گرم تعیین شده است. همچنین، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی با طرح جدید نیز به مبلغ ۳۴ میلیون تومان است.

اقتصاد طلا باز هم گران شد / قیمت جدید انواع سکه در بازار + جدول

در حال حاضر، قیمت طلا به عیار ۱۸ در بازار آزاد برابر با ۲ میلیون و ۹۰۹ هزار تومان برای هر گرم است. همچنین، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی با طرح قدیم ۳۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی با طرح جدید نیز ۳۴ میلیون تومان می‌باشد.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۲ میلیون و ۶۰۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۰۲۵دلار است.

در معاملات امروز (چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و حواله دلار  نیز به‌نرخ ۳۹ هزار و ۸۶۴ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۵۹۳ تومان و نرخ حواله یورو با افزایش به ۴۳ هزار و ۲۷۵ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش جزئی نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۸۷ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم  نیز با ثبات ۱۰ هزار و ۸۵۴ تومان است.

 

بروز رسانی: چهار‌شنبه 9  اسفند 13:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  31  میلیون و 950 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

34  میلیون

قیمت نیم سکه بهارآزادی

19  میلیون و 100 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

12  میلیون و 100 هزار

قیمت سکه گرمی

6 میلیون و 200 هزار

 

بروز رسانی: چهار‌شنبه 9  اسفند 13:00

نوع

قیمت لحبظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

2 میلیون و 909

مثقال طلا

12 میلیون و 605

انس طلا(دلار)

2025

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها