|
کدخبر: 321348

قیمت روز گوشی / گلکسی رینگ / بازار موبایل

رونمایی از گلکسی رینگ سامسونگ / روز موعود فرار رسید

سامسونگ قرار است فردا در کنگره جهانی موبایل رونمایی از گلکسی رینگ کند، که پیش‌تر در مراسم معرفی پرچمداران سری اس ۲۴ به آن اشاره‌ای کوتاه شده بود.

اقتصاد رونمایی از گلکسی رینگ سامسونگ / روز موعود فرار رسید

در پایان رویداد Galaxy S۲۴ Unpacked ماه گذشته، سامسونگ توانست همه را متعجب کند. این شرکت به تازگی شایعه شده بود که در حال توسعه یک حلقه هوشمند جدید است، و با نمایش اجمالی از این دستگاه، این شایعات را تأیید کرد.

گلکسی رینگ سامسونگ

هنوز اطلاعات زیادی در مورد حلقه گلکسی که به طور رسمی معرفی شده است، وجود ندارد، اما هر آنچه که به رسانه‌ها راه پیدا کرده است، دستگاه را بسیار امیدوارکننده می‌کند. خوشبختانه، انتظارات فردا به پایان می‌رسد زیرا سامسونگ تأیید کرده است که بالاخره فردا در کنگره جهانی موبایل گلکسی رینگ را به نمایش می‌گذارد.

اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد تا گلکسی رینگ برای عموم عرضه شود، اما سامسونگ تأیید کرده است که برای اولین بار در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴ در بارسلون که فردا آغاز می‌شود، این حلقه هوشمند را به صورت عمومی به نمایش خواهد گذاشت. Galaxy Ring یک دستگاه پوشیدنی جدید خواهد بود که به کاربران امکان می‌دهد تناسب اندام و سلامت خود را با دستگاهی که پوشیدن آن بسیار راحت است و دارای سنسورهای تخصصی است اندازه گیری کنند.

گلکسی-رینگ

باید منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ به بازدیدکنندگان غرفه خود اجازه می‌دهد تا با حلقه گلکسی رینگ به طور عملی استفاده کنند یا در پشت جعبه شیشه ای محافظ مانند اولین نسخه گلکسی فولد زمانی که در نمایشگاه MWC سال ۲۰۱۹ ظاهر شد، باقی می‌ماند.

به هر حال، هیجان‌انگیز است که در نهایت می‌توانیم ببینیم محصول کاملاً جدیدی که همه ما منتظر آن بودیم، چه شکلی است. این اولین نگاه ما به طراحی و ظاهر و ظاهر کلی خواهد بود، اگرچه باید دید که آیا سامسونگ نسخه تولیدی نهایی گلکسی رینگ را به نمایش می‌گذارد یا خیر.

سامسونگ-گلکسی-رینگ

قابلیت Vitality Score به ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ هم اضافه می‌شود و در ابتدا در دسترس کاربران گلکسی واچ ۶ قرار خواهد گرفت. البته به‌منظور بهره‌گیری از Vitality Score باید حتما گوشی سامسونگ مدل گلکسی S۲۴ داشته باشید.

سامسونگ به‌طور مشخص گفته گلکسی رینگ قدمی در راستای تولید اکوسیستم درک محیطی است؛ این اکوسیستم به شما امکان خواهد داد که در خانه به‌طور منظم روی سلامت خود نظارت انجام دهید.

به‌جای اتکا بر دستگاهی پوشیدنی که باید به‌طور مداوم شارژش کنید، فلسفه‌ی پشت درک محیطی، جمع‌آوری داده از مکان‌های مختلف با دستگاه‌های مختلف مثل حلقه، ساعت و شاید حتی یخچال است. تمامی این دستگاه‌ها در همکاری با هم به ساخت اکوسیستمی منتهی می‌شوند که به شما یادآوری خواهد کرد چهار روز از آخرین باری که سبزیجات مصرف کرده‌اید زمان می‌گذرد.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها