|
کدخبر: 321138

اختصاصی گسترش نیوز؛

لپ تاپ هم قیمت موتورسیکلت شد / خبر بد برای عاشقان گیم!

در این گزارش به بررسی قیمت و مشخصات بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ بازار ایران پرداختیم.

اقتصاد لپ تاپ هم قیمت موتورسیکلت شد / خبر بد برای عاشقان گیم!

در صورت تمایل برای خرید لپ تاپ گیمینگ این گزارش را از دست ندهید. ما در این مطلب آخرین قیمت این لپ تاپ ها برای شما در قالب یک جدول جمع آوری کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

برخی گیمرها به جای خرید کنسول بازی به دنبال خرید یک لپ تاپ مخصوص گیم هستند اما برای انتخاب بهترین برند بازار با کامل ترین کاربردها، وسواس زیادی دارند. به محض پرسش از متخصصان این حوزه، ممکن است آن ها فهرستی از به روزترین و جذاب ترین لپ تاپ های گیمینگ بازار را به شما معرفی کنند، اما آیا می توان به توصیه ها و پیشنهادات آن ها اعتنا کرد؟

مهم ترین نکته پیش از خرید یک لپ تاپ مخصوص بازی، توجه به نقاط ضعف و قدرت آن است. آگاهی از کاربردهای مدنظر و همین طور قیمت لپ تاپ، فاکتورهای مهمی است که فرد خریدار باید به آن ها توجه کند.

با نگاهی به بازار لپ‌تاپ‌ ایران می توان به این حقیقت پی برد که برخی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ هم قیمت برخی از خودروهای تولید داخل هستند و این نرخ های بالا تنها و تنها باعث تاسف است.

قیمت-لپ-تاپ-1

احتمالا مهم‌ترین و کلیدی ترین عنصر انتخاب یک لپ‌تاپ گیمینگ مطلوب، به پردازنده گرافیکی آن مربوط می شود.

در چشم یک پی‌سی گیمر (PC Gamer) کارت گرافیک مهم ترین نکته ممکن است و نمی توان این حقیقت را کتمان کرد؛ زیرا کارت گرافیک قطعه ای محسوب می شود که تعیین کننده کیفیت نهایی بازی‌های مدنظر است؛ بنابراین پیش از خرید لپ‌تاپ مخصوص بازی توجه خود را حسابی به وضعیت کارت گرافیک دستگاه معطوف کنید.

بهترین لپ‌تاپ گیمینگ، دستگاهی است که دارای کارآمد‌ترین و قدرتمندترین پردازنده‌ی گرافیکی باشد و در این زمینه بتواند خیال فرد خریدار را به طور کامل و از همه جهات راحت کند. در مراحل بعدی خرید نیز باید به سراغ کیفیت نمایشگر، رم بیشتر و پردازنده مرکزی رفته و در این خصوص تحقیقات لازم را به عمل بیاورید.

لپتاپ‌های مخصوص بازی، مشخصات اصلی و منحصر فردی نظیر قدرت پردازش، کارت گرافیک، حافظه سیستم، نمایشگر، سیستم خنک‌کننده، ذخیره‌سازی، صدا پورت‌ها و اتصالات دارد که بایستی پیش از خرید تمامی این موارد را لحاظ کرد.

در ادامه می‌خواهیم بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ بازار ایران را در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی کنیم. در جدول زیر می توانید قیمت و مشخصات پرفروش ترین لپ تاپ های گیمینگ بازار را مشاهده کنید.

قیمت لپ تاپ های گیمینگ در بازار

قیمت(تومان)

مشخصات

کالا

29,090,000

15.6 اینچ- Core i7- 8 گیگابایت- NVIDIA- 512 گیگابایت

لپ تاپ لنوومدل Gaming

37,300,000

15.6 اینچ- Core i5- 16 گیگابایت- NVIDIA- 512 گیگابایت

لپ تاپ ایسوس

45,900,000

15.6 اینچ-Core i7-16 گیگابایت-NVIDIA-512 گیگابایت

لپ تاپ لنوو

92,300,000

16 اینچ- Core i9- 16 گیگابایت- NVIDIA- 1 ترابایت

لپ تاپ ایسر

144,200,000

گیمینگ-16 اینچ-Core i9-16 گیگابایت-NVIDIA-2 ترابایت

لپ‌ تاپ ایسوس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها