|
کدخبر: 320773

فروش فوری خودرو / قیمت خودرو / بازار خودرو

فروش نقد و اقساط ۲ محصول / ایران خودرو شرایط را اعلام کرد

شرکت ایران خودرو شروع به ارائه شرایط فروش استثنایی برای خودروهای سورن پلاس و پژو ۲۰۷ دستی به صورت نقدی یا اقساطی کرد.

اقتصاد فروش نقد و اقساط ۲ محصول / ایران خودرو شرایط را اعلام کرد

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند، شرکت ایران خودرو شروط فروش استثنایی خودرو پارس را در قالب نقدی و یا نقد و اقساط برای مشتریان عادی که در اسفند ماه سال گذشته در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند، اعلام کرد. این مشتریان به عنوان بخش دوم اولویت‌های زمستان ۱۴۰۲ شناخته شده و برای آنها پیامک ارسال شده است که تحویل خودرو حداکثر ۹۰ روزه خواهد بود و یا می‌توانند خودرو را با شرایط پیش‌فروش خریداری کنند.

نکته:۱ در این طرح قیمت خودرو در روشهای نقدی و نقدی اعتباری به صورت قطعی و بر اساس قیمت روز زمان ثبت نام می باشد و در صورت انتخاب روش اقساطی مبالغ ودیعه اولیه و چکهای اقساط به شرح جدول ذیل است. در این طرح در روش نقد و اقساط صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی مورد نیاز می باشد.

نکته:۲ در طرح پیش فروش قیمت خودرو بر اساس قیمت روز زمان تحویل می باشد و در صورت انتخاب روش پیش فروش مبلغ پیش پرداخت معادل مبلغ مندرج در جدول ذیل در زمان ثبت نام دریافت می شود و الباقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه نقداً دریافت خواهد شد.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام: زمان شروع این طرح از روزیکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ بوده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

جهت ثبت نام نیاز به ایجاد حساب کاربری در سامانه فروش ایران خودرو می باشد.

فروش-خودرو

فروش-خودرو-1

طرح های دولتی برای فروش خودرو

برنامه‌های دولت‌ها برای فروش خودرو ممکن است شامل اقدامات و تحریمات مالی، تسهیلات مالی و مالیاتی، حمایت مستقیم از تولیدکنندگان خودرو و تشویق به خرید خودروهای سبز و پاک باشد. در زیر چند مثال از برنامه‌های دولتی برای فروش خودرو آورده شده است:

تسهیلات مالی و مالیاتی: برخی دولت‌ها می‌توانند تسهیلات مالی و مالیاتی را برای خرید خودروهای سبز و پاک فراهم کنند. این شامل کاهش مالیات بر خرید، تخفیف مالیاتی برای خریداران خودروهای الکتریکی و هیبریدی، وام‌های بازپرداخت‌پذیر با بهره کم و سایر تسهیلات مالی می‌شود.

حمایت مستقیم از تولیدکنندگان خودرو: برخی دولت‌ها ممکن است به تولیدکنندگان خودرو حمایت کنند تا تولید و فروش خودروهای بیشتر را تشویق کنند. این حمایت می‌تواند شامل ارائه تسهیلات مالی، کاهش مالیاتی، سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های لازم برای تولید خودرو و سایر اقدامات باشد.

وظیفه حاکمیت برای ساماندهی بازار خودرو

وظیفه حاکمیت در ساماندهی بازار خودرو شامل تنظیم وضعیت قوانین و مقررات، تنظیم سیاست‌ها و استراتژی‌ها، تأمین امنیت و کیفیت خودروها، و تعیین استانداردهای ایمنی و زیست محیطی است. در زیر به برخی از وظایف حاکمیت در ساماندهی بازار خودرو اشاره می‌کنم:

تنظیم قوانین و مقررات: حاکمیت مسئولیت تنظیم وضعیت قوانین و مقررات مرتبط با صنعت خودرو را برعهده دارد. این شامل قوانین مربوط به استانداردهای ایمنی، زیست محیطی، کیفیت و مصرف سوخت است. هدف از این قوانین، تضمین ایمنی و کیفیت خودروها و حفاظت از محیط زیست است.

تنظیم سیاست‌ها و استراتژی‌ها: حاکمیت می‌تواند سیاست‌ها و استراتژی‌هایی را تعیین کند که به منظور توسعه و پیشرفت صنعت خودرو و تعادل بین نیازهای بازار و محدودیت‌های محیطی اتخاذ می‌شود. این سیاست‌ها و استراتژی‌ها می‌توانند شامل تشویق تولید و استفاده از خودروهای سبز و پاک، تنظیم نرخ مالیاتی، حمایت از تحقیق و توسعه و فناوری‌های جدید در صنعت خودرو باشند.

تأمین امنیت و کیفیت: حاکمیت مسئولیت تأمین امنیت و کیفیت خودروها را دارد. این شامل اعمال استانداردهای فنی و ایمنی، بررسی و تأیید صلاحیت تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو، نظارت بر فرآیندهای تولید و بازرسی خودروها و اعمال تدابیر لازم در صورت وجود مشکلات و نقصان‌های احتمالی است.

تعیین استانداردهای زیست محیطی: حاکمیت مسئولیت تعیین استانداردهای زیست محیطی مرتبط با تولید و استفاده از خودروها را دارد. این شامل محدودیت‌ها در آلودگی هوا، استفاده از سوخت‌های پاک و سبز، تنظیم حداکثر میزان گازهای آلاینده و تشویق به استفاده از فناوری‌های بهینه و سازگار با محیط زیست است.

منبع: ایران خودرو
  • ناشناس ارسالی در

    اگر حکومت در اقتصاد و بازار دخالت نکند و بی لیاقتی مسئولین و نباشد مشکل مردم د ر عرض ۶ ماه حل میشود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها