|
کدخبر: 320095

قیمت گوشت/قیمت مرغ/بازار مرغ

احداث میادین تره بار در محلات تهران / شهرداری تا چه میزان موفق بود؟

گزارشات نشان می دهد که در بیشتر محلات تهران، بازارچه های تره بار احداث شده است.

اقتصاد احداث میادین تره بار در محلات تهران / شهرداری تا چه میزان موفق بود؟

میادین میوه و تر، مکان هایی هستند که زیر نظر شهرداری فعالیت می کنند و قیمت محصولات در این بازرچه ها کمی پایین تر از مغازه های خیابان است. در این میادین، عمدتا میوه های تازه به فروش می رسد اما گوشت و مرغ تنظیم بازار نیز، در میادین تره بار عرضه می شود.

سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: در ۸۱درصد از محلات تهران میدان میوه و تره‌بار احداث شده است.

آیین افتتاح و بهره‌برداری رسمی از ۲۲بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران در یکصدمین پویش امیدوافتخار امروز- شنبه بیست و یکم بهمن ماه سال ۱۴۰۲- باحضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، مهدی بختیاری زاده سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قدرت اله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

مهدی بختیاری زاده، سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در این مراسم اظهار کرد: در سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران در ابتدای دوره جدید مدیریت شهری، ۲۹۰ بازار به صورت فعال داشتیم که ۶۱ درصد محلات را پوشش می‌داد. با تدبیر شهردار تهران قرار شد ۱۰۰ بازار را در این دوره تاسیس کنیم و سطح خدمات را گسترش دهیم.

وی افزود: تکلیف سازمان در سال ۱۴۰۲ تاسیس ۴۰ بازار در سطح شهر تهران بود که چند بازار در طول سال افتتاح شد. امروز ۲۰ بازار دیگر همزمان افتتاح می شود و دو بازار نیز به سطح وسعت و خدمات‌شان افزود شده است.

بختیاری زاده گفت: با احتساب بازارهایی که تاکنون افتتاح شده است، ۸۱درصد محلات تهران تحت پوشش سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری قرار گرفته است و تا پایان سال با افتتاح هایی که انجام می شود، سطح خدمات و تعداد بازارها افزایش می‌یابد.

وی افزود: با این ۲۲ بازار ۴۶۰هزار نفر از خدمات بازارها در ۱۵ منطقه استفاده خواهند کرد. ضمن اینکه نزدیک به همین تعداد هم در این بازارها مشغول به کار خواهند شد.

سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران تصریح کرد: برای افزایش سطح فروش و خدمات، بحث فروش مجازی در سطح شهر تهران از امروز  آغاز خواهد شد و افراد می‌توانند کالای مورد نیاز خود را با همان قیمت در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران انلاین خرید کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال پیش رو از دو منظر افزایش و گسترش کمی بازارها و توسعه کیفی محصولات و البته ارتقای کیفیت برخورد با شهروندان در دستور کار است، اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری خدمات بهتری را به مردم ارائه می‌کنیم.

بختیاری زاده با بیان اینکه از معاون خدمات شهری و شهردار تهران تشکر می‌کنم، تاکید کرد: از شهرداران مناطق هم بابت کمک‌هایی که به سازمان کردند و مدیرعامل سابق سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران هم بابت تلاش‌های شبانه روزی‌شان تشکر می‌کنم.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها