|
کدخبر: 319904

قیمت ارز دیجیتال/قیمت رمز ارز/بازار ارزهای دیجیتال

معرفی تایتان سواپ / آینده توکن TITAN چه می شود؟

در این گزارش به بررسی معرفی یک ارز دیجیتال جدید پرداخته ایم که سر و صدای بسیاری به پا کرده است.

اقتصاد معرفی تایتان سواپ / آینده توکن TITAN چه می شود؟

رشد انفجاری امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) در سال ۲۰۲۰ باعث ایجاد قابلیت‌های جدید زیادی در چشم‌انداز مالی شد؛ مانند صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX)، وام‌دهی غیرمتمرکز، استیبل کوین‌های غیرمتمرکز، سازمان‌های خودگردان غیرمتمرکز (دائو) و موارد دیگر. با این حال، مدت کوتاهی پس از آن، مشکلات متعددی، مانند کنترل ریسک و تجربه کاربری در این حوزه مطرح شد. البته، این مشکلات در نهایت به گسترش بیشتر فضای دیفای کمک کرد؛ زیرا توسعه‌دهندگان برای حل آنها، انبوهی از راه‌حل‌های نوآورانه را ارائه کردند. پروژه ارز دیجیتال تایتان سواپ (TitanSwap)، یکی از پروژه‌هایی است که در آن زمان متولد شد. ارز دیجیتال TitanSwap خود را به عنوان «اولین ایستگاه به دنیای وب ۳» معرفی می‌کند که قصد دارد به کاربران وب ۲ کمک کند تا به سرعت دنیای وب ۳ را درک کنند و وارد آن شوند. برای آشنایی بیشتر با پروژه رمزارز تایتان و توکن TITAN آن، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

ارز دیجیتال تایتان سواپ که در ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد، خود را به ‌عنوان پلتفرمی معرفی می‌کند که سواپ توکن‌های مختلف به صورت یکپارچه و بین زنجیره‌ای، استخراج خودکار نقدینگی و دائو را ارائه می‌دهد.

اگرچه ارز دیجیتال TitanSwap به دست گروهی از سازندگان ساخته شده و هنوز هم توسط آنها نظارت می‌شود، اما آنها دیگر قدرت خاصی روی این پروتکل ندارند. در واقع، رمزارز تایتان یک پروتکل بدون مجوز است و به طور کامل توسط جامعه‌اش اداره می‌شود. در کل، هدف اصلی ارز دیجیتال تیتان، قدرت دادن به کاربران خود است. این ویژگی کاربرمحور پروژه رمزارز TitanSwap، کاربران نسل هزاره و Z را به خود جذب می‌کند.

رمزارز TITAN به لطف منحنی اتصال (bonding curve) تطبیقی خود، نقدینگی بهینه و بهترین قیمت را برای دارایی‌های دیجیتال مختلف ارائه می‌دهد. ارز دیجیتال تایتان سواپ همچنین یک استخر نقدینگی است که از مسیریابی هوشمند سفارش‌ها پشتیبانی می‌کند. از این رو، دارایی‌های دیجیتال را می‌توان بدون نیاز به درک تراکنش‌های پیچیده آنچین یا داشتن دانش مالی پیشرفته مدیریت کرد.

سفارش خودکار

یکی از ویژگی‌های اصلی رمزارز تایتان، مکانیسم بازار سازی خودکار (AMM) آن است که می‌تواند برای اجرای خودکار سفارش‌ها، زمانی که یک سفارش به قیمت از پیش تعیین‌شده برسد، استفاده شود.

مسیریابی هوشمند

یکی دیگر از قابلیت‌های اصلی ارز دیجیتال تیتان، مسیریابی هوشمند سفارش‌های بین‌زنجیره‌ای و یافتن نقدینگی بهینه است. رمزارز TitanSwap این کار را با مقایسه چندین استخر نقدینگی در شبکه اصلی، برای یافتن جفت ارز‌هایی با حداقل اسلیپیج (Slippage) انجام می‌دهد. استخرهای نقدینگی که معمولاً توسط مسیریابی هوشمند رمزارز TITAN مورد بررسی قرار می‌گیرند، علاوه بر استخر خود تایتان، عبارتند از: کرو (Curve)، بالانسر (Balancer) و یونی سواپ (Uniswap).

ممیزی آدرس

ارز دیجیتال تایتان سواپ آدرس قرارداد توکن‌های یک جفت ارز معاملاتی را بررسی می‌کند تا از کلاهبرداری‌های مرتبط با رمزارزهای جعلی جلوگیری نماید.

منحنی اتصال تطبیقی

این ویژگی ارز دیجیتال TitanSwap امکان بهره‌مندی از نقدینگی بیشتر و دریافت بهترین قیمت را برای دارایی‌های مختلف فراهم می‌کند.

پشتیبانی از لایه‌های دوم

با این قابلیت، رمزارز تایتان به افزایش کارایی تراکنش‌های آنچین کمک می‌کند و در عین حال، کارمزد گس را کاهش می‌دهد.

سازمان‌ دائو

توکن بومی اکوسیستم تایتان سواپ با نماد اختصاری TITAN، امکان مشارکت در مدیریت این اکوسیستم را برای دارندگان خود فراهم می‌کند. دائوی ارز دیجیتال تیتان همچنین مشوق‌هایی را برای ارائه‌دهندگان نقدینگی و معامله‌گران در نظر می‌گیرد.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های رمزارز TitanSwap می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیگیری فعالیت‌های آنچین: هر تراکنشی از سوی معامله‌گران برتر، سازندگان بازار و صندوق‌های رمزارزی در دسترس شما است. به عبارتی، پروژه رمزارز TITAN می‌تواند تراکنش‌های بزرگ، برداشت‌ها یا فعالیت‌ها در پروتکل‌های خاص دیفای را برای شما ردیابی کند و نمایش دهد.

شناسایی ترندهای دیفای/ توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT): از طریق پروژه ارز دیجیتال تایتان سواپ می‌توانید اضافه شدن نقدینگی، توکن‌های با بهترین یا بدترین عملکرد، داده‌های مربوط به فروش توکن‌های NFT، محصولات جدید حوزه NFT و موارد دیگر را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنید.

مدیریت پرتفوی دارایی: با استفاده از ارز دیجیتال TitanSwap می‌توانید سبد سرمایه‌گذاری و NFTهای خود را در کیف پول‌های متعدد در چندین شبکه مدیریت کنید، دارایی‌ها را در هر کیف پول ادغام کنید و کل سبد سرمایه‌گذاری خود را تجزیه و تحلیل نمایید.

راهنمای ورود به دنیای وب ۳: برای کمک به کاربران جهت درک بهتر و ورود به دنیای وب ۳، رمزارز تایتان آموزش‌های مقدماتی را در مورد عملکرد این فناوری سازماندهی کرده و ارائه می‌دهد.

توکن TITAN ارز دیجیتال بومی اکوسیستم تایتان سواپ است که به عنوان یک توکن ERC-20 در بلاکچین اتریوم ساخته شده و از آن می‌توان به عنوان یک توکن حاکمیتی برای مشارکت در مدیریت اکوسیستم و همچنین، پاداش‌دهی به مشارکت‌کنندگان در این شبکه، استفاده کرد.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها