|
کدخبر: 319586

فروش فوری خودرو / خرید خودرو / خودرو داخلی

تولید این خودرو پر طرفدار در سال آینده ادامه دارد ؟

تولید خودروی پژو پارس در پایان سال جاری ادامه خواهد یافت و قطع نخواهد شد. شرکت ایران خودرو در تلاش برای کسب مجوز استانداردهای ۸۵ گانه برای این خودروی محبوب خود است.

اقتصاد تولید این خودرو پر طرفدار در سال آینده ادامه دارد ؟

معاون حمل‌ونقل وزیر صمت، منوچهر منطقی، اعلام کرد که تولید خودروی پژو پارس در سال آینده ادامه خواهد یافت. او اظهار داشت که با توجه به توافقاتی که در سطح دولت انجام شده است، تصمیم گرفته شده است تا تولید پژو پارس در سال جاری متوقف نشود و ادامه پیدا کند.

با توجه به اظهارات معاون صنایع حمل‌ونقل وزیر صمت ایران خودرویی‌ها باید طی مانده باقیمانده تا پایان امسال تلاش خود را برای کسب مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد در دستورکار قرار دهد.

سخنان رئیس سازمان ملی استاندارد درباره توقف تولید پژوپارس در ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ سبب نارضایتی متقاضیانی شده بود که برای این محصول در سامانه یکپارچه فروش خودرو نام نویسی کردند.

آبی‌های جاده مخصوص در دور اول فروش محصولات خودروسازان از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو نسبت به عرضه محصولات خود ار جمله چند عضو خانواده پژو پارس اقدام کردند.

خودروساز کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص برای واگذاری پژوپارس‌ها مشکلی نداشت تا زمانی که قرار شد در بخشی از تعهدان پاییزی خود را تحویل دهد.

متقاضیانی که موعد تحویل پژوپارس‌های ثبت نامی آنها اواخر سومین فصل سال بود هر چه منتظر شدند خبری از ارسال پیامک تحویل از سوی ایران خودرو برای آنها نشد.

آبی‌های جاده مخصوص برای متقاضیانی که مود تحویل پژو پارس آنها زمستان ۱۴۰۲ بود هم پیامک ارسال نکردند تا خریداران پژو پارس حسابی نگران شوند.

نگرانی که بی‌مورد نبود و وقتی ایران خودرو محصول جایگزین برای پژو پارس به متقاضیان پیشنهاد داد و به فاصله اندکی رئیس سازمان ملی استاندارد هم خبر از توقف تولید پژو پارس در نیمه اسفند به دلیل نداشتن مجوز استاندارد ۸۵ گانه، داد، متقاضیان نارضایتی خود را علنی کردند.

همزمان با اظهارات رئیس سازمان ملی استاندارد و پخش شدن خبر توقف تولید پژو پارس در نیمه آخرین ماه امسال، نرخ این خودرو نیز به سرعت بیشتری در جاده افزایش نرخ حرکت کرد.

البته تمام رشد نرخ پژو پارس ناشی از خبر توقف تولید این خودروی پُرطرفدار در اسفند ۱۴۰۲ نبود، اما بی‌تردید علاوه بر حرکت دست جمعی خودروها در جاده افزایش قیمت، پژو پارس از محل خبر توقف تولید سوخت بیشتری از سایر خودروها برای حرکت در جاده افزایش نرخ به‌دست آورد.

حال باید منتظر ماند و دید رشد نرخ پژو پارس با انتشار خبر تداوم تولید این خودرو در سال آینده و راحت شدن خیال متقاضیان این خودروی محبوب ایران خودرو متوقف می‌شود یا اینکه پژو پارس همچنان در بازار خودرو به حرکت رو به جلوی خود ادامه خواهد داد.

منبع: اکوایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها