|
کدخبر: 317435

قیمت مسکن / بازار مسکن / قیمت خانه

برای خرید خانه در سعادت آباد چقدر هزینه کنیم؟

در این گزارش قیمت آپارتمان‌های سعادت‌آباد را مورد بررسی قرار می دهیم.

اقتصاد برای خرید خانه در سعادت آباد چقدر هزینه کنیم؟

محله سعادت‌آباد، یکی از محبوب‌ترین مناطق شمال غربی پایتخت محسوب می‌شود. این محله در ارتفاعات شمالی شهر تهران قرار دارد و به همین دلیل دارای آب و هوای خنک و تمیز است. امروزه، به دلیل آب و هوای ملایم و مناسب، این محله از تقاضای عمومی برخوردار است و به این ترتیب شاهد گسترش ساخت و ساز آپارتمان‌های بلند و مدرن در این منطقه هستیم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در این محله را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی ۱۲ ساله با متراژ ۱۲۸ متر و ۳ اتاق خواب را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین واحد آپارتمان دیگری در همین محدوده با متراژ ۱۰۶ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته است در روز های گذشته معادل ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر توانایی پرداخت مبلغی معادل ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را دارید میتوانید آپارتمانی ۱۷ ساله با زیربنای ۱۸۰ متر و ۳ اتاق خواب را جهت سکونت و یا سرمایه‌گذاری خریداری کنید.

همچنین اگر به خانه های نوساز جهت سکونت علاقه دارید، میتوانید واحد آپارتمانی ۱۵۵ متری با ۳ اتاق خواب را با بودجه‌ای بالغ‌بر ۴۸ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در همین منطقه با متراژ ۵۶ متر و ۱ اتاق خواب درحالی که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته است در روز های گذشته معادل ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد آپارتمان دیگری با متراژ ۸۷ متر و ۲ اتاق خواب با سنی حدود ۱۶ سال را میتوانید با بودجه‌ای بالغ‌بر ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحد آپارتمان ۱۷ ساله دیگری در همین منطقه با متراژ ۱۲۰ متر و ۳ اتاق خواب به سرمایه‌ای معادل ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

نرخ-مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها