|
کدخبر: 316805

خرید خدمت کارمندان/ حقوق کارمندان/ کارکنان دولت

حساب کارمندان شارژ شد / واریز مبلغ خرید خدمت به حساب تمام کارمندان دولت

رئیس سازمان برنامه و بودجه از واریز مبالغ خرید خدمت کارکنان به حساب تمام کارمندان دولت خبر داد.

خرید خدمت یعنی به‌کارگیری افراد در دستگاه‌های دولتی جهت انجام مسئولیت‌ها و وظایف مدت معین و مشخص در شرایطی که امکان استخدام افراد از طریق ضوابط و قوانین و مقررات استخدام رسمی یا پیمانی یا ثابت و مشابه آن وجود نداشته باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به واریز خرید خدمت کارکنان به صورت مستقیم به حساب تمام کارمندان، گفت: از طرف حساب واحد خزانه و خزانه‌داری به نفع ذی‌نفع نهایی پرداخت صورت گرفته و هیچ واسطه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

مخالفت با افزایش حقوق کارمندان

داود منظور  گفت: طرح حساب واحد خزانه سبب شده است که ما به آخرین کسی که خدماتی به دولت ارائه می‌کند چه در قالب پیمانکار و یا نیروی کار باشد، از طرف حساب واحد خزانه و خزانه‌داری به نفع ذی‌نفع نهایی پرداخت کنیم و هیچ واسطه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد:‌ برای کارمندان دولت و همه حقوق‌بگیران دولت هم از حساب واحد خزانه در خزانه‌داری استفاده می‌کنیم و مبالغ خرید خدمت کارکنان را مستقیماً به حساب تمام کارمندان دولت پرداخت می‌کنیم.

معاون رئیس جمهور گفت: یکی از کارکردهای حساب واحد خزانه این است که در حال حاضر به راحتی می‌توانیم رصد کنیم که میزان تخصیص اعتبار به هر دستگاه چه میزان بوده و چه میزان از تخصیص‌ها استفاده شده و چقدر باقی مانده است و متناسب با تخصیص‌ها منابع بعدی را تخصیص دهیم.

خرید خدمت کارمندان یک فرایند مهم در مدیریت منابع انسانی است. در این فرایند، سازمان‌ها و کسب و کارها خدمات و پاداش‌های مختلفی را به کارمندان خود ارائه می‌دهند. این خدمات و پاداش‌ها می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

  • حقوق و دستمزد: خرید خدمت کارمندان شامل پرداخت حقوق و دستمزد به کارمندان است. حقوق و دستمزد می‌تواند شامل پایه حقوق، بیمه، پاداش‌ها، مزایا و سایر موارد مرتبط با پاداش کارمندان باشد.
  • مزایا و فواید: سازمان‌ها ممکن است به کارمندان خود مزایا و فوایدی ارائه دهند. این مزایا می‌توانند شامل بیمه‌های بهداشتی و درمانی، بیمه تأمین اجتماعی، بیمه تأمین‌های تکمیلی، مرخصی مستحق، تخفیفات ویژه، پاداش‌های سالیانه و سایر امکانات باشند.
  • آموزش و رشد حرفه‌ای: سازمان‌ها ممکن است برنامه‌های آموزشی و رشد حرفه‌ای را برای کارمندان خود فراهم کنند. این برنامه‌ها می‌توانند شامل دوره‌های آموزشی، کارگاه‌ها، سمینارها و فرصت‌های توسعه شغلی باشند.
  • تعادل کار و زندگی: سازمان‌ها می‌توانند برای کارمندان خود برنامه‌ها و سیاست‌هایی را اجرا کنند که به تعادل کار و زندگی کمک می‌کنند. این شامل ساعات کاری انعطاف‌پذیر، تعطیلی‌های مربوط به تعطیلات رسمی، حمایت از مرخصی تعدادی و سایر اقدامات مرتبط با تعادل کار و زندگی است.

خرید خدمت کارمندان با هدف جذب و نگه‌داشت نیروی انسانی با استعداد، افزایش رضایتمندی کارمندان و ایجاد محیط کار مناسب انجام می‌شود. هر سازمان ممکن است سیاست‌ها و برنامه‌های خاص خود را برای خرید خدمت کارمندان تدوین کند، که بسته به نوع فعالیت و فرهنگ سازمان متفاوت باشد.

به طور کلی، خرید خدمت کارمندان شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و رویکردها است که هدف آن جذب و نگهداری نیروی کار با استعداد و موفقیت آنها در سازمان است.

 

منبع: ایران جیب
  • بهار ارسالی در

    با سلام امروز روز زن هست مثلا کارت هدیه 50 هزار تومانی به ما دادن اداره فنی وحرف ه ای واقعا متاسف شدیم

  • ناشناس ارسالی در

    آخه این چه تیتری هست که زدی نفهم

  • مجید ارسالی در

    لطفا به اطلاع وی برسانید پاداش پایان خدم ت بازنشستگان دانشگاه های علوم پزشکی سال ۴۰۱هنوز پرداخت نشده و با این تورم آیا ای ن انصاف است!!!؟؟

  • عباس ارسالی در

    کارمند مرد و رفت...
    دیگه چیزی از آبروی کارمند نمونده پیش زن وبچهاش خوارو ذلیل با این حقوق خیلی کم....
    دولت مردان کمی تامل؟!!

  • ناشناس ارسالی در

    پس کارگران چی هیچی

    • ناشناس ارسالی در

      حقوق کارجر شهرستانو هنوز نمیدونی که میگی حقوق کارمندی کمه

  • محمد ارسالی در

    خدا ازتون نگذره.

  • ناشناس ارسالی در

    دولت رییسب درطول دوسال عمردولتش جز تورم لجام گسیخته وشرمنده نمودن بازنشستگان وکا رمندان نزد خانواده هایشان وازبین بردن عز تشان اقدام مثبتی نداشته

  • B ارسالی در

    میشه بگیدبه حساب کدوم کارمند واریز میشه حتما دفتر مرکزی ها که همیشه با کارمندان بین شهرستانهای استان تهران درتبعیض قرار دارند فقط حرفه برای کارمندان هیچ کاری ن می کنند

  • ناشناس ارسالی در

    اتفاقا دردوسال عمردولت رییسب حساب بازنشس تگان وکارمندان وکارگران بعبت تورم بی ساب قه ایجادشده توسط رییسی خالی خالی است وجه ت تهیه مایحتاج اولیه زندگی شرمنده خانواد ه هایشان هستنددرهیچدوره ای این اقشاراینق در درفشاراقتصادی نبودند

  • حسین ارسالی در

    ۱۰ سال سر کارم اداره تعاون حقوقم ۸۶۰۰🙃😁

  • هادی ارسالی در

    چرا با این اخبار ملت رو به تمسخر گرفتید .
    فعلا که دولت دستش رو توی جیب ۸۵ میلیون کرده و تا همه رو بدبخت تر از این نکنه دست بردار نیست .

  • رضاردیفی ارسالی در

    باعرض سلام الان درخبرخواندیم که پول خدمت کارمندان دولت به حساب آنها واریز کردن م ن میخواستم بدونم که چطوری میشه توافزایش حقوق کارگر درصد افزایش حقوق کارمندان ملا ک قرارداده میشه ولی ازاین پرداختها پولی عایدکارگران زحمتکش نمیشه شما به ریزدریاف تی کارمندان نگاه کنید بعد به کارگران بدب خت تاکی بایدکارگرگرسنه بمونه

  • ناشناس ارسالی در

    من ۲۳سال سابقه دارم دو ماه قبل شده ۱۰میلیونشما با ده سال ۸۶۰۰که زیادم میگیری،باید نصفش رو بزنی برای ما....

  • ناشناس ارسالی در

    خط فقر 30 میلیون تومان حقوق دولت 12 میلیون تومان .ادم پاره میشه از خنده .طرف رو هم استخدام نمیکنند نمونه :کارمندان وکارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایران هنوز بعد از 20سال هیچ خبری نیست اتگار نه انگار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها