|
کدخبر: 316388

بسته اینترنت / قطعی اینترنت

فوری/ بسته ویژه اینترنت برای این افراد

مدیر بخش ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که به دلیل یک مشکل فنی در یکی از مراکز این شرکت، اینترنت ثابت تعدادی از مشترکان با اختلال مواجه شده است.

اقتصاد فوری/ بسته ویژه اینترنت برای این افراد

محمدرضا بیدخام، رئیس ارتباطات و روابط بین‌الملل در شرکت مخابرات ایران، جزئیاتی از وقوع اختلال فنی ارائه داد و اظهار داشت: از ساعت ۱۱ صبح امروز، یکی از مراکز مخابراتی با مشکل فنی مواجه شده که در نتیجه، دسترسی به اینترنت پهن‌باند در برخی نقاط با وقفه و اختلال همراه بوده است.

 وی تأکید کرد: در حال پیگیری هستیم و این موضوع به زودی رفع خواهد شد.

بیدخام در پایان گفت: به دنبال این هستیم هزینه‌ای که در این چند ساعت به مشتریان تحمیل شده است را با بحث شارژ  بسته‌ها جبران کنیم.

قطعی اینترنت

قطعی اینترنت اشاره به مواقعی دارد که کاربران نتوانند به شبکه جهانی اینترنت دسترسی داشته باشند. این قطعی‌ها ممکن است به دلایل مختلفی از جمله مشکلات فنی، نگهداری و به‌روزرسانی سیستم‌ها، حوادث طبیعی مانند زلزله یا سیل، و یا تصمیمات دولتی و مدیریتی رخ دهند.

در ایران، قطعی‌های اینترنت گاهی به منظور اجرای سیاست‌های کنترل و نظارت بر اطلاعات انجام می‌گیرد و گاهی نیز بر اثر اختلالات و نقص‌های فنی در زیرساخت‌های ارتباطی. این موارد می‌تواند سبب ایجاد مشکلاتی برای کاربران خانگی، کسب‌وکارها و خدمات آنلاین شود و تأثیر قابل توجهی بر جنبه‌های اقتصادی و اجتماعی داشته باشد.

قطعی اینترنت معمولا به دنبال خود محرومیت از دسترسی به اطلاعات، مشکل در ارتباطات، خدمات بانکی آنلاین، تجارت الکترونیک، و سایر فعالیت‌های وابسته به اینترنت را به همراه دارد. این موضوع می‌تواند بر روی نحوه زندگی، کار و ارتباط مردم به شیوه‌های متفاوتی تأثیر بگذارد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها