|
کدخبر: 315800

حراج لوازم خانگی/ لوازم خانگی/ حراج

آغاز حراج بزرگ لوازم خانگی / مشاهده کالاها در سامانه ستاد الکترونیک دولت

از امروز، ۲۷ آذر ۱۴۰۲، حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی برای ۱۵۰ قلم لوازم خانگی آغاز شده است. در این حراج، محصولاتی از جمله لوازم خانگی برقی، تجهیزات یارانه‌ای، تجهیزات پاکیزگی و شستشو، و وسایل سرمایشی-گرمایشی به فروش می‌رسند. اگر به دنبال خرید این نوع محصولات هستید، می‌توانید در این حراج شرکت کنید.

اقتصاد آغاز حراج بزرگ لوازم خانگی / مشاهده کالاها در سامانه ستاد الکترونیک دولت

با اعلام مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان اموال تملیکی، شصت و نهمین حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی برای ۱۵۰ قلم لوازم خانگی را مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی این سازمان آغاز شد.

به گفته وی فروش برخط این سازمان در ۲ استان تهران و قم به صورت هم‌زمان انجام می‌شود. در این حراج اقلام گوناگونی از جمله لوازم خانگی برقی، تجهیزات یارانه‌ای، تجهیزات پاکیزگی و شستشو، وسایل سرمایشی- گرمایشی و به فروش می‌رود.

خالقی افزود: متقاضیان می‌توانند برای ارائه پیشنهاد قیمت در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۷ و ۲۸ آذر ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ اقدام کنند.

 هدف از برگزاری این حراج‌ها را جلوگیری از انحصار قیمت‌ها در بازار خواند و گفت: متقاضیان برای مشاهده کالاها در این حراج می‌توانند به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنچره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مراجعه کنند.

او افزود: شرکت برای عموم مردم همچنین کارمندان آزاد است یک روز بعد از برگزاری حراج خرده‌فروشی، اسامی برندگان اعلام می‌شوند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها