|
کدخبر: 315739

قیمت سکه | قیمت طلا | بازار سکه

قیمت سکه اعلام شد / بازار هفته آینده صعودی است؟

هرچند امروز یکشنبه ۲۶ آذر بازار طلا به صورت رسمی تعطیل است، گزارش‌های دریافتی از برخی منابع حاکی از روند کاهشی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه می‌باشد.

اقتصاد قیمت سکه اعلام شد / بازار هفته آینده صعودی است؟

در این روز قیمت طلا نسبت به ظهر دیروز افزایش یافته، اما در مقایسه با آخرین قیمت‌های داد و ستد شده در پایان روز قبل از تعطیلی، افت قیمت را تجربه کرده است. همین روند کاهشی در قیمت سکه‌های امامی، بهار آزادی، و دیگر انواع سکه‌ها به جز نوع گرمی ثبت شده است. با این حال، نرخ دلار ثابت بوده و بهای انس جهانی طلا افت داشته است.

این روزها قیمت دلار نیز در کانال ۵۰ هزار تومانی قیمت ثابتی دارد و در محدوده ۵۰ هزار و ۳۵۰ تومان معاملات می‌شود. انس نیز با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، بر اساس اعلام برخی منابع روند کاهشی دارد و با ۰.۷۹ درصد افت به ۲,۰۱۹ دلار رسیده است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر، بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، با حدود هفت هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، دو میلیون و ۴۶۲ هزار و ۱۰۰ تومان معامله می‌شود.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر کاهشی و ۲۹ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان است؛ حدود ۱۳۸ هزار تومان کمتر از آخرین نرخ روز گذشته.

نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز، با حدود ۹۸ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، حدود ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت انواع سکه

همچنین در دومین روز هفته، نیم سکه با ۷۰ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

همچنین امروز ربع سکه، با ۷۰ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

در این میان، سکه گرمی با حدود ۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله می‌شود. دیروز ظهر در همین ساعات، سکه گرمی پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت داشت.

هر مثقال طلا اما با حدود ۳۰ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۶۵ هزار تومان معامله می‌شود.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

امروز با توجه به تعطیلی بازار، روند با ثبات و راکد در بازار ارز و کاهش قیمت انس، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی، کاهشی است. رکود نیز همچنان در این بازار ادامه دارد.

معامله‌گران بازار طلا می‌گویند تحت تاثیر شرایط اقتصادی، قدرت خرید مردم کم شده است و همین موضوع، صنعت طلا را در شرایط بحرانی قرار داده است. آنها انتظار تداوم این شرایط و عدم نوسان در این بازار را دارند.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها