|
کدخبر: 315673

دارو/پلتفرم اینترنتی/تولید دارو

وعده تامین ۳۵هزار قلم دارو / پلتفرم ها فقط برای حمل دارو هستند وعده معاون وزیر بهداشت به بیماران / ۳۵ هزار قلم دارو تامین می شود

حیدر محمدی بیان کرد: بزودی۳۵ هزار قلم تجهیزات دارویی در کشور تامین خواهد شد.

اقتصاد وعده تامین ۳۵هزار قلم دارو / پلتفرم ها فقط برای حمل  دارو هستند
وعده معاون وزیر بهداشت به بیماران / ۳۵ هزار قلم دارو تامین می شود

سید حیدر محمدی افزود: درصورتی که کمبود دارو مربوط به توزیع باشد از استانی که بیشترین مقدار دارو را دارد به استانی دچار کمبود دارو ارسال می‌شود و درصورتیکه کمبود سراسری باشد از تولید کنندگان درخواست می‌کنیم تولید را افزایش دهند و اگر امکان افزایش تولید نباشد از طریق فراخوان واردات از منابع مورد تایید دارو وارد می‌شود.

  معاون وزیر بهداشت ورئیس سازمان غذا و دارو کشور در اصفهان، تامین دارو را امسال از سال گذشته مطلوب‌تر دانست وگفت: همچنین در کشور ۳۵۰۰ قلم دارو برای درمان بیماری‌های مختلف تامین می‌شود.

وی گفت: دارو الزامی است از طریق داروخانه‌ها به فروش برسد و پلتفرم‌ها کمک کننده فقط برای حمل دارو هستند نه فروش اینترنتی.
معاون وزیربهداشت، درمان وآموزش پزشکی افزود:فروش داروی اینترنتی عواقب بدی برای سلامت جامعه دارد.
سید حیدر محمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر هرچه سریعتر مطالبات مراکز درمانی را پرداخت کنندزیرا مراکز درمانی حیاتشان بستگی به تامین مطالباتی است که از بیمه‌ها دریافت می‌کنند.
وی افزود: هرچه مطالبات سریعتر به مراکز درمانی و داروخانه پرداخت شود خدمت به بیماران هم مطلوب‌تر ارائه می‌شودو سازمان‌های بیمه گر تسهیل کننده هستند. 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها