|
کدخبر: 314739

قیمت میوه/تره بار/بازار

جدول قیمت میوه های تره بار/بازار کمی تکان خورد

جدید ترین قیمت میوه و تره بار را در این گزارش مشاهده کنید.

اقتصاد جدول قیمت میوه های تره بار/بازار کمی تکان خورد

میوه یکی از خوردنی های بسیار جذاب ما ایرانی ها است که پایه ثابت شب نشینی ها یا مراسمات مختلف است. میوه ها انواع مختلفی دارند که مربوط به فصل، وارد بازار می شوند. طرفداران میوه های جذاب هر فصل، منتظر می مانند تا فصل میوه مورد علاقه شان بی آید تا بتوانند از خوردن آن لذت ببرند.

با گذشت زمان و امکان فریز کردن و پرورش دادن های گلخانه ای، این امکان به وجود آمد تا در هر فصلی، میوه ای از فصل دیگر وجود داشته باشد. میوه، جزوی از خوردنی های ثابت خانواده ها در شب نشینی ها است که خاصیت بسیار بالایی دارد.

میوه-بازار

قیمت میوه، دستخوش تغییرات آب و هوایی است و به محصول کشاورزان مربوط می شود. میوه مرغوب که در شرایط آب و هوایی مناسب رشد پیدا کرده باشد، قیمت بالا تری نسبت به سایرین دارد. عمدتا میوه های گران قیمت، آناناس، انبه، شلیل، هلو و تعداد دیگری هستند که قیمت آن ها از سایرین بالا تر است.

عرضه و تقاضا یکی دیگر از عواملی است که بر روی قیمت میوه ها تاثیرگذار است. زمانی که فروشندگان تقاضا برای چند مدل میوه را شاهد باشند، قیمت خود را کمی بالا می کشند. البته باید گفت که نظارت هم بر روی قیمت میوه صورت می گیرد. میادین تره بار و شهرداری، قیمت نسبتا مناسبی دارند و اصولا میوه های تازه ای را توزیع می کنند. در جدول زیر می توانید، جدید ترین قیمت میوه را در تره بار ها و مراکز شهرداری مشاهده کنید.

                    نام میوه 

                قیمت ( تومان )

                          انار

                        ۲۲،۵۰۰

                 تو فرنگی        

                       ۶۵،۰۰۰

                        موز

                       ۵۵،۰۰۰

                     خرمالو

                      ۳۹،۰۰۰

                     نارنگی

                     ۲۱،۵۰۰

             خیار گلخانه ای

                    ۲۴،۵۰۰

 

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها