|
کدخبر: 314535

نهضت ملی مسکن / مسکن / دولت

خبر مهم درباره نهضت ملی مسکن در این استان / قرارداد امضا شد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون برای ساخت بیش از ۹ هزار ۷۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در استان چهارمحال و بختیاری با سازندگان واجد شرایط قرارداد منعقد شده است.

اقتصاد خبر مهم درباره نهضت ملی مسکن در این استان / قرارداد امضا شد

قراردادهایی برای ساخت بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری با سازندگان واجد شرایط بسته شده است.

خدایار باقری سرپرست اداره کل راه وشهرسازی در جلسه شورای اداری استان با اعلام انعقاد قرارداد برای ساخت ۹ هزار و ۷۷۲ واحد نهضت ملی مسکن با سازندگان واجد شرایط تاکنون، افزود: این واحدها دارای پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۹۰ درصد هستند و تلاش برای تأمین زمین، آماده سازی و شروع به ساخت سایر واحدها برای محقق شدن این بخش از اهداف دولت ادامه دارد.

وی تعداد ثبت نام کنندکان طرح در استان را بیش از ۹۳ هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد ۲۴ هزار متقاضی باحصول شرایط قانونی تأیید نهایی شده اند و بیش از ۱۷ هزار نفر واریز وجه اولیه انجام داده اند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همچنین گفت: بر اساس نیاز استان ساخت ۵۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن توسط دولت طی ۴ سال پیش بینی شده است که شامل ۴۳ هزار واحد شهری و ۱۴ هزار واحد در بخش روستایی می باشد.

باقری اظهار داشت: بر اساس این برآورد ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در استان مورد نیاز است که خوشبختانه با تلاش همکاران اداره کل و همراهی تعدادی از دستگاه های اجرایی و همپنین مردم استان، حدود ۷۰ درصد اراضی مورد نیاز تأمین شده است.

وی راه و شهرسازی را یکی از دستگاه های مهم و تأثیرگذار در دستیابی به شعار دولت که همان ایران قوی است، خواند؛ چرا که هدف گذاری و تعهد ساخت یک میلیون مسکن در سال به عنوان اولویت اول دولت علاوه بر حل مشکل اصلی مردم بعنوان یک سرپناه، با توجه به صنایع وابسته رشد تولید و رونق اشتغال را نیز در پی خواهد داشت.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها