|
کدخبر: 313890

قیمت خودرو/ قیمت کوییک/ بازار خودرو

قیمت کوییک پرواز کرد! / نرخ های جدید خودرو در ۳ آذر

در این گزارش قیمت جدید انواع خودرو کوییک را بررسی می کنید.

اقتصاد قیمت کوییک پرواز کرد! / نرخ های جدید خودرو در ۳ آذر

خودروی کوییک یکی از محصولات شرکت سایپا است که در دسته خودروهای شهری و کوچک قرار می‌گیرد. این خودرو با طراحی جذاب و مدرن، موتور قدرتمند و مصرف سوخت کم، به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای شهری در بازار خودرو جهان شناخته می‌شود. کوییک دارای فضای داخلی بزرگ و راحتی است که برای چهار نفر مناسب است. همچنین، این خودرو دارای امکاناتی مانند سیستم صوتی با کیفیت، است. به طور کلی، خودروی کوییک با قیمت مناسب و امکانات بالا، یکی از  گزینه‌های مناسب برای خریدارانی است که به دنبال خودرویی کوچک، اقتصادی و با کیفیت هستند.

قیمت کوییک صفر در بازار خودرو طی روزهای گذشته صعودی شده است. بررسی قیمت خودروهای صفرکیلومتر نشان می‌دهد که قیمت کوییک اتوماتیک پلاس مدل آر طی ۴ روز گذشته ۱۵ میلیون گران شده است. همچنین قیمت کوییک اتومات پلاس ساده نیز به ۴۴۵ میلیون تومان رسیده است و در مدت گفته شده ۱۰ میلیون گران شده است. قیمت کوییک آر صفر مدل ۱۴۰۲ نیز امروز به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت محصولات سایپا نشان می‌دهد که قیمت خودرو کوییک اس صفر به ۳۵۵ میلیون تومان رسیده است و طی روز گذشته ۳ میلیون گران شده است.

بر اساس جدیدترین لیست قیمت کارخانه سایپا، قیمت کارخانه کوییک آر ۱۴۰۲ به ۲۵۵ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت کوییک اس در کارخانه نیز ۲۶۸ میلیون تومان است. قیمت کوییک gx کارخانه ۱۴۰۲ نیز ۳۶۰ میلیون تومان است.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها