|
کدخبر: 313888

اصناف/ امنیت غذایی/ مجلس

تصویب یک لایحه جدید در هفته آتی دولت / وزیر کشاورزی خبر داد

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به استقبال رئیس جمهور از تشکیل شورای عالی امنیت غذایی گفت: در این شورا به صورت فرابخشی دستگاه های دولتی کمک خواهند کرد تا وزارت جهاد کشاورزی رسالت خود در زمینه تامین امنیت غذایی کشور را ایفا کند.

اقتصاد تصویب یک لایحه جدید در هفته آتی دولت / وزیر کشاورزی خبر داد

 وزیر جهاد کشاورزی از پیگیری تصویب لایحه شورای عالی امنیت غذایی در جلسه روز یکشنبه (۵ آذر) دولت خبر داد.

محمدعلی نیکبخت افزود: تشکیل شورای عالی امنیت غذایی مورد استقبال رییس جمهوری قرار گرفته است؛ مورد را در یکی دو جلسه قبل با ایشان مطرح کردیم و در جلسه چهارشنبه گذشته هیات دولت رییس جمهوری تاکید کردند که لایحه روز یکشنبه در دولت تصویب و بعد برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارایه شود.

وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: با تشکیل این شورا، رییس جمهوری، ریاست شورا و وزارت جهاد کشاورزی، دبیری شورا را برعهده خواهند داشت؛ بنابراین با کمک دستگاه های مرتبط سیاستگذاری ها صورت می گیرد و برنامه ها تدوین می شود.

به گفته وی، در این شورا به صورت فرابخشی دستگاه های دولتی کمک خواهند کرد تا وزارت جهاد کشاورزی رسالت خود در زمینه تامین امنیت غذایی کشور را ایفا کند.

برنامه رفع محدودیت‌ها و موانع تولید و صادرات

وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی تشکل های تولیدی، تعاونی ها، اصناف و بازرگانان را حمایت می کند؛ بنابراین با خیال آسوده به کارشان ادامه دهند ما هم موانع و محدودیت ها را از سرراهشان برمی داریم.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها