|
کدخبر: 313496

مسکن / اردبیل / ودیعه مسکن

خبر خوش مسکنی برای مردم / ساخت ۱۵ هزار خانه برای محرومان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: در حال حاضر پروژه ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن محرومان در مناطق مختلف این استان در دست اجرا است.

اقتصاد خبر خوش مسکنی برای مردم / ساخت ۱۵ هزار خانه برای محرومان

سیدکمال‌الدین میرجعفریان روز یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت مسکن محرومان در استان بیان کرد: لازم است پروژه‌های در حال اجرای مسکن محرومان به تفکیک شهرستان‌ها احصا شود و با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی، راه‌وشهرسازی و دستگاه اجرایی مربوط بر اساس تفاهم‌نامه اجرای این پروژه‌ها سرعت گیرد.

وی با اشاره به تسهیلات ودیعه مسکن که برای اجاره واحد مسکونی به اقشار نیازمند مصوب شده، افزود: مساعدت بانک‌ها در پرداخت به‌موقع این تسهیلات به متقاضیان ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: کم‌کاری و تأخیر در پرداخت این تسهیلات از سوی بانک‌ها پذیرفتنی نیست و باید با پیگیری از مرکز در راستای تشکیل پرونده و پرداخت آن اقدام کنند.

میرجعفریان با بیان اینکه با تأمین زمین دولتی به‌صورت رایگان و اختصاص تسهیلات با کم‌ترین قیمت، می‌توان نسبت به خانه‌دار کردن اقشار نیازمند فاقد مسکن اقدام کرد، گفت: احداث واحدهای مسکونی با تعداد طبقات کم‌تر، با هزینه پایین‌تری نسبت به واحدهای مسکونی با طبقات بالا ممکن بوده و در صورت همکاری و تأمین مقدمات، این موضوع تا پایان دولت امکان‌پذیر است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها